دانلود بازی Lego Bricktales برای PC
دانلود بازی Lego Bricktales برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego Bricktales برای PC

پارسی گیم 26 مهر 1401 3 دیدگاه
5,319 بازدید

دانلود بازی Lego Bricktales برای کامپیوتر

قطعاً با اسباب‌بازی‌های محبوب LEGO آشنا هستید. این جورچین‌های جذاب و سه بعدی در طول سالیان دراز مخاطبان بسیاری را سرگرم کرده‌اند و به قدری سازه‌های زیبا و چشم‌نوازی توسط آن‌ها خلق شده، که محبوبیت بالایی پیدا کردند. این محبوبیت پای آن‌ها را به دنیای فیلم و بازی‌های ویدیویی نیز باز کرد و عناوین جذاب بسیاری در ژانرهای مختلف را با محوریت دنیای لگوها شاهد بودیم. بازی Lego Bricktales از استودیو Clockstone عنوانی جدید و سرگرم‌کننده در سبک پازل و معمایی است که به سازه‌های شما جان می‌بخشد و ماجراجویی‌های مهیجی را در آن تجربه خواهید کرد.

شما در این بازی جذاب باید با استفاده از قطعات لگو، به صورت مرحله به مرحله راه‌حل عبور از موانع و معماها را با خلاقیت خودتان بسازید و در آن پیش بروید. از ویژگی‌های اصلی بازی می‌توان به گرافیک زیبا و خارق‌العاده‌اش اشاره کرد که تمامی اجزای دنیا و کاراکترهایش را با سبک و سیاق LEGO ساخته و به نمایش می‌گذارد. ماجراجویی‌های شما در صحراهای سوزان لگو، جنگل‌ها و همچنین قلعه‌های قرون‌وسطایی ادامه خواهد داشت.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و بسیاری از معماها و پازل‌ها خلاقانه طراحی شده‌اند. شما باید با استفاده از هوش و خلاقیت خود و قطعات LEGO که در دسترس دارید، ابزار و وسایل مورد نیاز برای عبور از موانع را بسازید. برخی از پازل‌ها با قوانین فیزیک قابل‌حل است و برخی دیگر تنها با خلاقیت خودتان. به‌جز بخش داستانی، بخشی به اسم Sandbox نیز در بازی وجود داشته که منطقه‌ای خالی را برای ساخت و ساز با لگوها و جان گرفتن هر سازه در اختیارتان قرار می‌دهد تا هیچ حد و مرزی برای استفاده از خلاقیت خود نداشته باشید. در مجموع با یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های ماجراجویی و معمایی LEGO رو به رو هستید که تجربه‌اش برای هر فردی می‌تواند لذت‌بخش باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slime Rancher و Model Builder را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Bricktales برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8, 10, 11
Processor: 3 GHz Dual-Core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon R9 380 or better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In LEGO® Bricktales, discover an innovative brick-by-brick building mechanic to design puzzle solutions from your own imagination. See your creations brought to life in a beautiful LEGO world where every problem has a constructive resolution.
Embark on an epic adventure across a world of beautiful LEGO diorama biomes crafted brick by brick as you search for inspiration to help your grandfather reinvigorate his rundown amusement park with your little robot buddy in tow. Your journey will take you to the deepest jungle, sun-drenched deserts, a bustling city corner, a towering medieval castle, and tropical Caribbean islands. Help the minifigures of these worlds by solving puzzles and unlock new skills throughout the story to further explore these worlds and uncover the many secrets and mysteries they contain.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    sorena

    مهمان

    سلام اکانش هست که این بازی رو بدون iso نصب کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIN

    مهمان

    SALAM MAN TAZE KARAM IN GAME RO NATO NSTAM DAN KONAM ……VAGHTY BA RAR VAZ MISHE NMIYARE

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به AMIN

      پشتیبانی

      سلام
      بعد باز کردن با وینرر باید بازی رو نصب کنید
      کافیه روی فایل Setup.exe کلیک کنید و بزنید تا فرایند نصب شروع بشه