دانلود بازی CARL برای PC
دانلود بازی CARL برای PC پارسی گیم

دانلود بازی CARL برای PC

پارسی گیم 21 مهر 1401 بدون دیدگاه
690 بازدید

دانلود بازی CARL برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر از قدیمی‌ترین و ابتدایی ژانرها در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. اگر حتی ذره به بازی‌ها علاقه داشته باشید، قطعاً یکی از این مدل آثار را تجربه کرده‌اید. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و بزرگ‌تر شدن بازی‌ها در سال‌های اخیر، کمتر می‌توان این استایل را مشاهده کرد. با این حال برخی استودیوهای کوچک و مستقل‌تر همچنان به ساخت بازی‌های پلتفرمر دو بعدی علاقه نشان می‌دهند. استودیوی Morningstar نیز یکی از آن‌ها بوده که اخیراً بازی CARL را منتشر کرده است.

بازی CARL تمام آن چیزی است که گیمرها از ژانر پلتفرمر دوبعدی انتظار دارند. یک دنیای بامزه و رنگارنگ که پر شده از چالش‌های محیطی مانند دشمنانی که قصد جان شخصیت اصلی را دارند و تله‌های مانعی که گیمر باید با موفقیت از رویشان بپرد. طراحی مراحل در این بازی جذاب همیشگی ژانر را حذف کرده و به مرور با جلو رفته با دنیاهای متفاوتی روبرو می‌شوید. گرافیک دوبعدی و آشنای این بازی نیز به ایجاد فضا و اتمسفر جذابش کمک کرده تا بازیکنان به خوبی در محیط‌ها غرق شود.

بازی در یک کارخانه مرموز با سقف‌های سیخ دار، گذرگاه‌های مخفی و چرخ‌دنده‌های مرگبار تزئین شده است. شخصیت اصلی رباتی به نام CARL نام دارد که باید اسرار شخصیت شروری که کنترل کارخانه را بر عهده دارد را فاش کند. البته این کار ساده‌ای نبوده و دشواری‌های بسیاری در مسیرش وجود دارد. این بازی مناسب تجربه برای تمام سنین بوده و عنوان خوبی برای فاصله گرفتن از بازی‌های عظیم و پرهزینه در بازار است. پس تجربه عنوان جذاب و سرگرم کننده CARL را از دست ندهید.

بازی CARL عنوانی در سبک پلتفرمر دوبعدی است. این بازی با چالش‌های محیطی، گرافیک زیبای دوبعدی و تنوع مراحلش، به راحتی می‌تواند طرف‌داران ژانر را راضی نگه داشته و تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های این سبک در سال 2022 شود. پس اگر به دنبال ساعاتی تفریح و سرگرمی هستید، CARL را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Psychonauts 2 و Sonic Mania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی CARL برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Pentium E2180 2.0 GHz (or AMD equivalent)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Anything with DX9 (shader model 3.0) capability
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2500 3.3 GHz (or AMD equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Anything with DX9 (shader model 3.0) capability
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Inspired by classic PC games including Cave Story, Speedy Eggbert, and Jazz Jackrabbit, C.A.R.L. is a retro-style adventure that blends classic platformer action with quirky RPG and story elements for a quest as lively as it is robotic! Hop into the shiny metal shoes of the Computer-Automated Resource Locator, a small yet daring automaton lost within the sprawling Kent Industries facility. Brave each perilous factory floor to fetch Tech Units for your engineer friend on the outside, unlocking new areas and abilities along the way.
Chock full of off-beat humor and catchy “Electro-Chiptune” musical tracks, C.A.R.L.’s journey makes for a clever and endlessly satisfying retro romp!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.