دانلود بازی Potion Permit Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Potion Permit Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Potion Permit Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,588 بازدید

دانلود بازی Potion Permit Deluxe Edition برای کامپیوتر

ناگفته نماند که اخیراً هجوم گسترده‌ای از بازی‌ها وجود داشته که بازیکن را در یک محیط روستایی قرار می‌دهد که در آن باید یک تجارت را اداره کند و در عین حال با مردم محلی دوست شود. اکثر این بازی‌ها مزرعه داری را به عنوان آن تجارت در نظر می‌گیرند. با این حال Potion Permit یک قدم فراتر رفته و سیستم‌های جادویی و فانتزی را از بازی‌های نقش آفرینی به عنوان هسته اصلی گیم پلی خود انتخاب می‌کند. این بازی به دست استودیوی مستقلی به نام MassHive Media ساخته شده است.

بازی Potion Permit شما را در نقش شخصیتی تازه وارد به یک شهر فانتزی قرار می‌دهد. شما باید کاسبی خود را از صفر راه انداخته و در این بین به مردم شهر در حل مشکلاتشان یاری برسانید. همانند بازی‌های معروفی مانند Stardew Valley، بخش بزرگی از گیم پلی این عنوان در رابطه با ارتباط برقرار کردن با شهروندان و دوست شدن با آن‌ها می‌گذرد. Potion Permit تمرکز زیادی بر روی المان‌های نقش آفرینی داشته و در طول بازی شما باید تصمیمات مهمی را برای شخصیت‌ها بگیرید.

گیم پلی بازی برای این سبک نسبتاً استاندارد است. می‌توانید برای یافتن گیاهان، فلزات و فرآورده‌های حیوانی که می‌توان از آنها برای تولید معجون‌های دارویی استفاده کرد، به طبیعت بروید. درست کردن معجون به شکل یک پازل بوده و فرایندی بسیار سرگرم کننده است. گرافیک پیکسلی و زیبای Potion Permit قطعاً توجه عاشقان بازی‌های 8 بیتی را به سوی خود جلب می‌کند. نسخه‌ای کامل، شامل تمام بسته‌های الحاقی با نام Potion Permit Deluxe Edition برای دانلود و لذت بردنتان آماده شده است.

بازی Potion Permit Deluxe Edition عنوانی در سبک نقش آفرینی و مدیریت منابع است. شما باید به عنوان یک شیمی‌دان به شهری جدید نقل مکان کنید و به مردم آن شهر در حل مشکلاتشان یاری برسانید. یک بازی بامزه با گرافیک زیبا و گیم پلی اعتیادآور که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر اتفاقات جذاب خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Potion Permit Deluxe Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 250, 1 GB or AMD Radeon R7 240, 2 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-4130 or AMD Ryzen 3 1200
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460, 1 GB or AMD Radeon HD 7770, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The town of Moonbury has always been wary of the advances of the outside world, preferring to rely on their traditional methods of healing. Until one day, when the mayor’s daughter falls ill, and the local witch doctor can do nothing to help her, they are forced to look outside their small community for help.
The Medical Association decides to send their most accomplished chemist – you – to help cure the mayor’s daughter and convince the residents of Moonbury of the wonders of modern alchemy. Gain their trust and tend to each person when they fall ill in this open-ended sim RPG.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.