دانلود بازی No Place for Bravery برای PC
دانلود بازی No Place for Bravery برای PC پارسی گیم

دانلود بازی No Place for Bravery برای PC

پارسی گیم 14 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,547 بازدید

دانلود بازی No Place for Bravery برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل امروزه یکی از پایه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و تمامی ویژگی‌های جذاب را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. تنوع بالا و گستردگی این بازی‌ها از جمله برگ‌های برنده‌اش محسوب می‌شوند که باعث می‌شود سلایق مختلف از تجربه آن لذت ببرند. همچنین ساده بودن گیم پلی و عدم نیاز به سخت‌افزار قدرتمند از دیگر مزایای بازی‌های مستقل محسوب می‌شوند. بازی No Place for Bravery از استودیو Glitch Factory عنوانی جذاب در سبک ماجرایی بوده که با مبارزات اکشن و گرافیک پیکسلی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

شما در این بازی نقش یک سرباز ماهر به اسم Thorn را خواهید داشت که به تازگی از زندگی پرهیجانش کناره‌گیری کرده و می‌خواهد در رستورانش با آرامش ادامه دهد. او در طول زندگی‌اش دختری به اسم Leaf داشته که ناپدید شده، به تازگی یکی از افرادی که در مفقود شدن دخترش دست داشته را ملاقات کرده و به دنبال او دوباره درگیر کشت و کشتار و ماجراجویی‌های اکشن می‌شود.

گیم پلی بازی در سبک اکشن با زاویه دوربین دید از بالا طراحی شده و گرافیک ساده و پیکسلی آن به زیبایی و با سبک هنری جذاب، عناصر را به تصویر می‌کشد. شما در بازی علاوه بر دنبال کردن مسیر داستان، شنیدن دیالوگ‌ها و داستان زندگی افراد مختلف و گشت و گذار، بخش عمده‌ای را مشغول مبارزات اکشن هستید. سطح چالش بازی مناسب است و به خوبی مهارت شما در جاخالی دادن، ضربه زدن و دفع کردن حملات دشمنان به چالش خواهد کشید. تنوع دشمنان، مبارزه با Bossهای سرسخت و همچنین مراحل جذاب تجربه بازی را به شدت لذت‌بخش‌تر رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nier Replicant و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی No Place for Bravery برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7
Processor: 2.8 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

No Place for Bravery is a 2D top-down action RPG which weaves together exquisite visuals, a stirring soundtrack and intense combat moments into a darkly haunting tale that explores the lengths we’d go to recapture all we hold dear.
Peril awaits on every path through Dewr, a harsh world of ruined beauty and violent tribes. In this game, you must contend with fast-paced battles filled with dodges, parries and counterattacks. Making mistakes will be punishing and you’ll experience a lingering sense of fragility while facing the dangers of Dewr.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.