The Legend of Zelda Tears of the Kingdom
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار دنباله Zelda به نام Tears of the Kingdom اعلام شد

یحیی رحیمی 23 شهریور 1401 بدون دیدگاه
550 بازدید

رویداد نینتندو دایرکت امروز با نمایش بازی‌های مختلفی همراه شد و طرفداران نینتندو می‌توانند به‌زودی عناوین جذابی را دریافت کردند. مهم‌ترین خبر، اعلام تاریخ انتشار دنباله بازی Breath of the Wild به نام Tears of the Kingdom بود. بازی افسانه زلدا: اشک‌های یک پادشاهی در تاریخ دوازدهم مه 2023‌ (22 اردیبهشت) برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود.

نسخه جدید بازی Zelda به نام Tears of the Kingdom این بار تنها روی زمین روایت نمی‌شود و بلکه بازی‌کنان به آسمان‌ها خواهند رفت. شخصیت لینک آماده تجربه ماجراجویی تازه است و طرفداران می‌توانند روز 22 اردیبهشت، ماجراجویی خود را شروع کنند. تریلر جدید هر چند کوتاه بود، اما حس و حال نسخه جدید را به‌خوبی نشان داد. کتیبه‌ای سنگی در اول تریلر نمایش داده شد که به نظر، داستان بازی جدید را روایت می‌کرد و اگر دقت کنید، هیولاها را می‌بینید و یک زن که دست فرد دیگری را گرفته است. این تریلر بدون شک برای طرفداران بازی، رازهای پنهان مختلفی آماده کرده است.

تاریخ انتشار Tears of the Kingdom

تاریخ انتشار Tears of the Kingdom

در ادامه تریلر می‌توانید لینک را ببینیم که به آسمان‌ها پرواز می‌کند و ماجراجویی جدید در فضایی کاملاً تازه اتفاق می‌افتد. در پایان لوگو جدید را می‌بینیم و عنوان بازی به نام The Legend of Zelda Tears of the Kingdom و با مکث کوتاهی، تاریخ انتشار نمایش داده می‌شود. همان‌طور که در ابتدا گفتیم، بازی جدید در تاریخ 12 مه در دسترس قرار خواهد گرفت. نینتندو قرار بود دنباله بازی زلدا را امسال منتشر کند، اما مشکلاتی برای روند توسعه ایجاد شد و توسعه‌دهنده، نیاز به زمان بیشتر برای پیرایش بازی داشت.

تأخیر دنباله بازی Zelda باعث نگرانی طرفداران در مورد وضعیت تولید شد، اما نینتندو در رویداد جدید به این شایعات پایان داد و تأکید کرد که بازی بدون مشکل در بهار سال آینده منتشر می‌شود. چند ماه باقی‌مانده فرصت مناسبی است تا سازندگان بتوانند، تمام جنبه‌های بازی را پیرایش کنند و نسخه‌ای کامل در دسترس طرفداران قرار دهند. تأخیر بازی برای توسعه‌دهندگان هم خبر خوشایندی نبود و کارگردان رسماً از طرفداران عذرخواهی کرد. البته با توجه به اینکه حجم محتوای بازی چند برابر شده، طبیعی است که توسعه آن بیشتر طول بکشد.

گزارش‌هایی در مورد احتمال انتشار بازی Tears of the Kingdom برای کنسول بعدی نینتندو مطرح شده بود. نینتندو تأکید کرد که سوییچ در اواسط عمر خود قرار داد و هنوز برای معرفی مدل جدید زود است. منتظر انتشار بازی The Legend of Zelda Tears of the Kingdom در اردیبهشت سال آینده باشید. این بازی می‌تواند جزو یکی از مهم‌ترین عناوین دهه اخیر باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.