Disney-Speedstorm-Game
علیرضا نظری

بازی ریسینگ رایگان Disney Speedstorm معرفی شد

علیرضا نظری 20 شهریور 1401 بدون دیدگاه
544 بازدید

در رویداد نمایش بازی دیزنی و مارول، یک بازی کارتی سبک مسابقات ریسینگ به نام Disney Speedstorm به همراه یک تریلر از گیم پلی آن معرفی شد که هم‌اکنون این بازی توسط استودیو Gameloft در حال توسعه است. بازی رایگان Disney Speedstorm دارای شخصیت‌های کلاسیک و محبوب قابل بازی همچون کاپیتان جک اسپارو، میکی موس، مولان و سالی و دونالد داک و بسیاری از شخصیت‌های دیگر خواهد بود که با توجه به صفحه استیم، این بازی در سال 2022 برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و خرید‌های درون بازی را نیز شامل می‌شود.

در طول گیم پلی اولیه بازی، کاپیتان جک اسپارو از دزدان دریایی کارائیب در کنار میکی موس نشان داده می‌شود. به نظر می‌رسد که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند. میکی موس در بازی یک شخصیت پرسرعت و سریع است و در مقابل مولان دارای سلاح‌ قدرتمند و آیتم‌های انفجاری است. شما میتوانید در مسیر‌ها در برابر رقبای خود رانندگی کرده و به جمع آوری قدرت‌ها بپردازید تا بتوانید علیه رقیبان خود از آن‌ها استفاده کنید؛ این موضوع ما را یاد پوسته آبی در ماریو کارت می‌اندازد که شباهت خاصی به آن دارد.

Disney-Speedstorm

بازی Disney Speedstorm مشابه ماریو کارت

بازی Disney Speedstorm به همراه کاراکتر‌های دوست داشتنی که به همراه دارد، در دنیایی شناخته شده از ویژگی‌های پیکسار و دیزنی جریان پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند در مسابقات آرکید با سرعت بالا، تقویت نیترو و مکانیک دریفت کشیدن را در کنار طراحی زیبای محیط بازی در دستور کار خود قرار دهند. شما می‌توانید با استفاده از آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف در برابر سایر مسابقه دهندگان به نفع خود بهره ببرید. این بازی همچنین ویژگی‌های سفارشی سازی محتوای بخش چندنفره و آنلاین را در بر خواهد داشت که با بروزرسانی‌های فصلی این محتوا، به طور منظم شاهد اضافه شدن شخصیت‌ها و محیط‌های جدیدتر در کنار موارد دیگر خواهیم بود.

پلی استیشن به تازگی در رابطه با بازی‌های مسابقات کارتی تا حدودی کم کاری کرده است؛ بنابراین معرفی بازی Disney Speedstorm در طی چند ماه اخیر، خبر هیجان انگیزی بوده است. اما قبل از آن مشخص نبود که این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی قرار است روی کدام یکی از کنسول‌ها عرضه شود، که خوشبختانه استودیو سازنده بازی یعنی گیم‌لافت، خبر از انتشار بازی روی دو کنسول PS5 و PS4 را وعده داده است. بنابراین می‌توان گفت شاهد عرضه بازی بر روی سوییچ و ایکس باکس نیز در آینده باشیم. زیرا پیش از این گیم‌لافت، بازی عمدتا موبایلی Asphalt: 9 Legends را منتشر کرد که روی این پلتفرم‌ها نیز قابل بازی بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.