بخش تبلیغات

خرید ولورانت پوینت

بخش تبلیغات 19 شهریور 1401 بدون دیدگاه
269 بازدید

ولورانت پوینت و خرید آن برای انجام یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب ضروری است. اگر گیمر حرفه‌ای هستید، قطعا با انواع مختلفی از ارز‌های مخصوص بازی‌های آنلاین آشنایی دارید. درواقع برای انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی از تمام آپشن‌ها و امکانات بازی، خرید واحد پولی مخصوص آن بازی ضروری است. ولورانت پوینت نیز واحد پولی یکی از بازی‌های جدید و پرطرفدار به نام valorant است.

تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا در مورد گیم پلی ولورانت، نحوه‌ی تشخیص ریجن بازی، خرید ولورانت پوینت و نحوه‌ی فعال‌سازی VP یا همان Valornat Point اطلاعات مفیدی کسب کنید.

ولورانت بهترین بازی تفنگی آنلاین

ولورانت (valorant) در شمار بازی‌های کامپیوتری جدید و هیجان‌انگیز قرار دارد که به تازگی منتشر شده است. valorant یک بازی ویدیویی جدید با ژانر تیراندازی و از ساخته‌های کمپانی Roit Games است. این کمپانی تولیدات مشهور دیگری همچون League of Legends دارد و یکی از مشهورترین کمپانی‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. انتظار می‌رود بازی valorant نیز همچون دیگر تولیدات این کمپانی قوی و حرفه‌ای باشد.

درباره‌ی بازی ولورانت

Valorant یکی از جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای آنلاین و شخصیت محور است. ژانر این بازی تیراندازی تاکتیکی (Tactical Shooter) است و جزو محبوب‌ترین‌ بازی‌های شوتر در جهان به شمار می‌رود. شیوه‌ی این بازی پنج نفر در مقابل پنج نفر است و لوکیشن آن کره زمین و زمان آن آینده است. در ابتدای بازی با 10 شخصیت روبه‌رو می‌شویم، اما خبرها حاکی از آن است که در جریان بازی و به تدریج تعداد کاراکترهای بیشتری به آن افزوده می‌شود.

تمامی آپشن‌های بازی Valorant به‌طور پیش‌فرض در دسترس نیستند و برای بهره‌مندی از این آپشن‌ها و تجهیزات باید ولورانت پوینت تهیه کنید تا بتوانید تمام امکانات بازی ازجمله اسلحه و زره‌ها را خریداری کنید.

هرکدام از شخصیت‌های بازی ولورانت دارای چهار ویژگی‌ مختص به خود هستند، اما برای هر یک از آن‌ها فقط دو قابلیت به‌طور پیش‌فرض در اختیار شما قرار دارد. برای بهره‌مندی از دو ویژگی‌ دیگر باید آن‌ها را خریداری کنید. خرید قابلیت‌های شخصیت‌های بازی valorant از طریق پولی که در جریان بازی به دست می‌آورید امکان پذیر است. البته برای ادامه‌ی بازی به خرید اسلحه و زره نیز نیاز پیدا خواهید کرد.

شباهت‌های بازی Valorant با بازی‌های دیگر

بازی valorant از برخی جهات شبیه به بازی کانتر استریک (Counter-Strike) است. این بازی در ابتدا یک حالت اصلی دارد و آن عملیات خنثی کردن بمب است؛ به‌صورتی‌که یکی از تیم‌های بازی اقدام به بمب‌گذاری کرده و تیم مقابل باید از منفجر شدن جلوگیری کند.

شباهت دیگر valorant با بازی کانتر این است که شخصیت‌های بازی می‌توانند از چندین نوع اسحله استفاده کنند و نکته‌ی دیگری که در مورد این بازی وجود دارد، ریتم سریع و قدرت بالای اسلحه‌های مورداستفاده در آن است، به‌گونه‌ای که تنها با رها کردن 3 الی 4 گلوله حریف کاملاً از پا درمی‌آید. تمامی اسلحه‌ها و تجهیزات بازی ولورانت بسیار دقیق هستند و از الگوی پس‌رانش مختص به خود تبعیت می‌کنند. این اسحله‌ها شامل هفت‌تیرها، شات گان‌ها، اسنایپرها، مسلسل‌ها و اسلحه‌های اتوماتیک است.

بازی Valorant به‌صورت تیمی است و هر تیم 5 نفر عضو دارد. شخصیت‌های این بازی از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلفی هستند و این شخصیت‌ها که مامور یا Agnet نام دارند، تحت کنترل شما هستند. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای قابلیت‌های منحصر به بوده که تنها برخی از آن‌ها در دسترس هستند. با خرید ولورانت پوینت می‌توانید از قابلیت‌ها و آپشن‌های دیگر بازی بهره‌مند شوید.

در این بازی دو تیم مهاجم و مدافع وجود دارد. روند بازی بدین صورت است که تیم مهاجم باید بمبی به نام Spike را در مکان معینی قرار دهد و تیم مدافع باید بتواند بمب را خنثی کند. در‌صورتی‌که هرکدام از دو تیم در نگهداری از بمب تا زمان منفجر شدن یا موفقیت در خنثی کردن آن پیروز شوند، امتیاز مرحله‌ی مربوطه را کسب خواهند کرد.

چه سیستم‌‌هایی مناسب بازی Valorant هستند؟

بازی ولورانت را می‌توانید بر روی سیستم‌های 30 فریم، 60 فریم و 144 فریم اجرا کنید. البته بدیهی است اجرای این بازی بر روی سیستم با رفرش ریت 144 فریم، تجربه‌ا‌ی عالی‌تر و ایده‌آل‌تری از بازی را برایتان فراهم می‌کند. با سیستم 60 فریم کیفیت بازی متوسط خواهد بود. حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Valorant سیستم 30 فریم با حافظه‌ی 20 الی 30 گیگابایت و رزولوشن 720 پیکسل است

ولورانت

خرید پوینت ولورانت اروپا خرید VP مخصوص ریجن Eu)

با خرید ولورانت پوینت اروپا می‌توانید از تجهیزات و آپشن‌های نسخه‌ی اروپایی بازی Valorant بهره‌مند شوید. زمان تحویل ولورانت پوینت غالباً آنی و در لحظه است. این واحد پولی را می‌توانید برای خرید بتل پس ولورانت و اسکین گان و سایر آپشن‌ها و تجهیزات بازی Valorant استفاده کنید.

ولورانت

خرید ولورانت پوینت ترکیه

ولورانت پوینت دیگری وجود دارد که مخصوص بازی Valorant با ریجن ترکیه است. با خرید ولورانت پوینت ترکیه نیز مانند ولورنت پوینت ریجن اروپا می‌توانید از دیگر امکانات و تجهیزات بازی استفاده کنید.

_قیمت ولورانت پوینت ترکیه

قیمت ولوارنت پوینت ترکیه با توجه به امتیازهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، متفاوت است و از بیست هزار تومان تا قیمت‌ یک میلیون تومان متغیر است.

_ولورانت پوینت ترکیه ارزان

توجه داشته باشید، درصورتی‌که ولورانت پوینت ترکیه با قیمت ارزان‌تری فروخته شود، به معنی در اختیار قرار گذاشتن امتیاز کمتری نسبت به کدهای با قیمت بالاتر است؛ بر همین اساس با پرداخت قیمت‌های بالاتر، پوینت‌های بیشتری به دست خواهید آورد و می‌توانید با آن تجهیزات و آپشن‌های بیشتری از بازی را خریداری نمایید.

چطور بتوانیم ریجن اکانت بازی Valorant را تشخیص دهیم؟

برای اینکه متوجه شوید بازی ولورنتی که در اختیار دارید ریجن ترکیه است یا ریجن اروپا، باید چند اقدام ساده را انجام دهید. در ادامه این چند اقدام ساده را بیان کرده‌ایم:

  1. وارد اکانت Roit Games خود شوید.
  2. ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و وارد اکانت ولورانت شوید.
  3. در مرحله‌ی سوم صفحه‌‌ای برای شما نشان داده می‌شود که از طریق قسمت Country/region می‌توانید ریجن بازی خود را شناسایی کنید.

کد ولورانت را چگونه فعال کنم؟

برای فعالسازی کد ولورانت پوینت کافی است وارد بازی شوید و بر روی آیکون Valorant کلیک کنید؛ سپس با انتخاب گزینه‌ی  Prepaid Card and Codes و وارد کردن کد و کلیک بر روی گزینه‌ی Submit، کد ولورانت برای شما فعال خواهد شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.