بازی Wild Arena Survivors
یحیی رحیمی

بازی موبایل یوبی سافت بر اساس سری Far Cry منتشر شد

یحیی رحیمی 16 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,057 بازدید

بازی Wild Arena Survivor تازه‌ترین بازی بتل رویال موبایل به‌حساب می‌آید که هفته گذشته توسط شرکت یوبی سافت منتشر شد. این بازی موبایل طبق آخرین اخبار بازی بر اساس سری Far Cry ساخته شده و قرار بود که بازی موبایل فارکرای نام بگیرد.

منبع معتبری که از وضعیت بازی Wild Arena Survivor خبر دارد به وب‌سایت MobileGamer در مورد بازی موبایل Far Cry خبر داده است. طبق گفته این منبع، بازی جدید یوبی‌سافت، زمانی یک نسخه فرعی از سری فارکرای به‌حساب می‌آمد و کارگردانی هنری آن نیز مشابه بازی Far Cry 6 بود. این اسم در تعدادی از نقاط بازی همچنان باقی‌مانده و شباهت‌های زیادی به این سری وجود دارد. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به پالت رنگ، سبک طراحی، حیوانات وحشی و… اشاره کرد.

شرکت یوبی‌سافت به این دلیل اسم فارکرای را حذف کرده که هزینه‌های تبلیغ و بازاریابی را کاهش دهد. طبق اطلاعات فاش‌شده، بازی Wild Arena Survivor نظر بازیکنان را در جلسات تست و بررسی جلب نکرده و بازی آن‌چنان تأثیرگذار نبوده است. این مسئله باعث شده تا یوبیسافت بدون تبلیغ، تصمیم به انتشار بازی بگیرد. این منبع مدعی است که توجه بسیار کم‌تری به بازی موبایل Ubisoft نسبت به بازی کامپیوتر و کنسول این شرکت می‌شود. یوبی‌سافت هفته گذشته بدون حتی انتشار مطلبی در شبکه‌های اجتماعی، بازی موبایل سری Far Cry را منتشر کرد.

Wild Arena Survivor بازی موبایل Far Cry

بازی موبایل Far Cry

منبع قیدشده در مورد اولویت‌بندی یوبی‌سافت می‌گوید: «شما با ناشری سر و کار دارید که همگان آن را می‌شناسند. اساسینز کرید، تام کلنسی و حال با موبایل سر و کار داریم که برای آن‌ها مانند کودک فراموش‌شده می‌ماند. پلتفرم موبایل از لحاظ پشتیبانی و سرمایه‌گذاری، بخش بسیار کوچکی از این شرکت را تشکیل می‌دهد». این در حالی است که یوبی سافت روی چندین بازی موبایل از جمله نسخه موبایل Rainbow Six کار می‌کند و قرار است این هفته هم یک بازی موبایل دیگر معرفی کند.

این منبع در ادامه اضافه کرد که یوبی‌سافت مبلغ زیادی برای بازی موبایل جدید هزینه کرده و هدف آن‌ها، ارائه یک بازی چندنفره موفق برعکس عناوین پیشین بوده است. Ubisoft در نهایت به دنبال کسب تجربه در این مورد بوده و طبق گفته‌ها، هزینه زیاد و انتشار یک بازی ضعیف در صورتی که بتوانند درس خوبی از آن بگیرند، اهمیتی برای توسعه‌دهندگان ندارد. در حال حاضر بازی موبایل سری The Divison در حال ساخت است که قرار است هفته آینده معرفی شود.

بازی Wild Arena Survivors در طی چند روز گذشته، نظرات مختلفی در گوگل پلی و اپ استور دریافت کرده است. تعدادی می‌گویند که ایده بازی جالب است و عده‌ای نیز از مشکلات مختلف مانند باگ‌ها و گلیچ‌های گرافیکی نوشته‌اند. طبق آمار گوگل‌پلی، بازی موبایل جدید بیش از صد هزار بار دانلود شده است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.