بازی The Division Heartland
علیرضا نظری

اطلاعات فاش‌شده The Division Heartland توسط یوبی‌سافت تایید شد

علیرضا نظری 15 شهریور 1401 بدون دیدگاه
217 بازدید

برخی از مهمترین جزئیات بازی The Division Heartland قبل از رویداد Ubisoft Forward که قرار است در هفته آینده برگذار شود، افشا شده است. این بازی در حال حاظر به عنوان «به‌زودی» با اطلاعات جدیدی از آن در فهرست فروشگاه یوبی سافت قرار گرفته است. این اقدام یوبی سافت می‌تواند نشان از اعلام تاریخ انتشار رسمی The Division Heartland در آینده‌ای نزدیک باشد و انتظار می‌رود این بازی در اوایل سال 2023 عرضه شود. یوبی‌سافت با تایید اطلاعات فاش‌شده از معرفی بازی در روزهای آینده خبر داد.

این خبر که از سوی یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، در قالب یک ویدیو، جزئیات مهمی از بازی The Division Heartland را به همراه یک تصویر از جلد بازی و چندین اسکرین شات نشان می‌دهد. در توضیحات محصول، گفته شده که بازی The Division Heartland یک عنوان چندنفره در سبک اکشن بقا است که در شهر‌های کوچک آمریکای میانه جریان دارد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های اصلی بازی از جمله حالت‌های PvEvP Storm و PvE Excursion که مهمترین بخش آن است می‌پردازیم.

جزئیات بازی The Division Heartland

جزئیات The Division Heartland

به طور کلی بازیکنان در حالت PvEvP Storm، یک گروه 45 نفره را تشکیل می‌دهند که در عملیاتی علیه گروهی از ماموران خطرناک وسرکش به نام Vultures (کرکس‌ها) قرار گرفته و به مبارزه با آن‌ها میپردازند. به طوری که فضای بازی آخرزمانی بوده و همه به نوعی از یک ویروس کشنده جان سالم به درمیبرند، بازیکنان بایستی در حالت PvE ماموریت‌ها را تکمیل کنند. در کنار آن با جست و جو در دنیای بازی، به جمع آوری تجهیزات بپردازند، هشدار‌ها را فعال کرده و میدان نبرد را در حالت Excursion آماده سازی کنند. همچنین عنوان The Division Heartland دارای شش شخصیت قابل بازی، در سه کلاس مختلف خواهد بود، که بازیکنان با انتخاب هرکدام از آن‌ها، توانایی‌ها و مهارت‌های خاصی را تجربه می‌کنند.

بازی رایگان دیویژن یک شوتر سوم شخص محسوب می‌شود و در واقع جدیدترین نسخه از سری دیویژن است که به عنوان یک نسخه فرعی توسط استودیو Red Storm Entertainemt توسعه یافته و قرار است در اوایل سال 2023 توسط شرکت یوبی سافت برای کنسول‌ها و PC عرضه شود. با این حال طی یکسال اخیر، اطلاعات و جزئیات زیادی از آن افشا شده است که چندین مورد از آن‌ها قابل توجه بودند؛ به عنوان مثال میتوانیم به ویدیو افشا شده از گیم پلی بازی در سال گذشته اشاره کنیم.

همچنین طرفداران این فرنچایز علاقه‌مند هستند تا اطلاعات تکمیلی از بازی را در رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward شاهد باشند. این رویداد قرار است در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) با معرفی و نمایش برخی عناوین جدید و در حال توسعه یوبی سافت برگذار شود. رویداد Ubisoft Forward از شبکه‌های یوتیوب و توییچ در سراسر جهان به صورت رایگان قابل مشاهده است.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.