دانلود بازی Radio General Water Rats برای PC
دانلود بازی Radio General Water Rats برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Radio General Water Rats برای PC

پارسی گیم 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
5,850 بازدید

دانلود بازی Radio General Water Rats برای کامپیوتر

در طول تاریخ صنعت گیم هزاران بازی جنگی و مخصوصاً مربوط به جنگ جهانی دوم منتشر شده‌اند. این بازی‌ها اغلب در ژانر اکشن و شوتر طبقه بندی می‌شوند. با این حال هیچ کدام از این آثار به طور کامل موفق نمی‌شوند تا قسمت‌های واقعی و خسته کننده‌تر جنگ را به مخاطبانشان نشان دهند. این دقیقاً کاری است که بازی جدید استودیوی Foolish Mortals Games یعنی Radio General به بهترین شکل ممکن انجامش می‌دهد. RG بازی واقع گرایان از دید ژنرال‌های جنگ است.

Radio General همان‌طور که از اسمش مشخص است، شما را در کنترل یک ژنرال جنگ قرار می‌دهد که مایل‌ها دورتر از میدان نبرد، تنها به وسیله رادیوی خود، دستور حرکات بعدی سربازان را صادر می‌کند. شما در مقابل خود نقشه‌ای دارید که همانند صفحه شطرنج عمل می‌کند و پیروزی شما در نبرد، بسته به حرکات مناسب و هوشمندانه‌ای است که انجام خواهید داد. Radio General یک بازی استراتژیک به تمام معنای جنگی است که در هیچ جایی دست شما را نگرفته و با کسی شوخی ندارد.

گیم پلی Radio General زمانی جالب می‌شود که متوجه می‌شوید جواب درستی برای حرکت بعدی نیروها ندارید و همچنین بعضی اوقات باید دستور عقب نشینی بدهید که خود خطرات زیادی را برای ارتش ایجاد می‌کند. در کل اگر به دنبال یکی از پیچیده‌ترین و خاص‌ترین شبیه سازهای ژنرال جنگ جهانی دوم هستید، بازی Radio General و بسته الحاقی جدیدش یعنی Radio General Water Rats برای شما ساخته شده است. حالا بالاخره می‌توانید تبدیل به یک نیروی تأثیر گذار در جنگ شوید.

بازی Radio General Water Rats نام بسته‌ای الحاقی برای یک بازی استراتژی نوبتی و شبیه ساز فرماندهی جنگ است. شما کنترل ژنرالی را از طریق خط رادیویی به دست گرفته و باید با دادن دستورات مناسب به نیروهای خود، در جنگی سخت با دشمنان موفق شوید. اگر به دنبال یک تجربه جنگی طبیعی هستید، این بازی برای شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ace Combat 7 و Arma Reforger را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Radio General Water Rats برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 64 bit, 3.2 Ghz i3 Processor or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 (2048 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB) – Integrated GPUs may work but are not supported.
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the autumn of 1944 supply lines from the Normandy beaches are stretched to the breaking point. A deep water port must be captured. Take command of the First Canadian Army once again and finish its journey through WW2.
First capture the channel ports of Boulogne and Calais. Then head into the flooded polder country of Belgium and the Netherlands in the bloody and bitter Scheldt river campaign. Construct bailey bridges to cross canals, fight across swamps, fight for every inch of damp ground and earn the nickname ‘Water Rats’. Take part in Operation Veritable to push into Germany, and lastly provide relief to 4.5 million starving Dutch civilians.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.