Everywhere-Gta
سارا هابطی

بازی Everywhere توسط سازندگان GTA معرفی شد

سارا هابطی 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
804 بازدید

در رویداد گیمزکام شاهد نمایشی از یک بازی جدید به نام Everywhere که توسط سازندگان GTA در حال ساخت است، بودیم. در اولین تریلر بازی اوری‌ور شاهد اثری در سبک سندباکس (sandbox) هستیم که قصد دارد المان‌های ماجراجویی، خلاقیت، اکتشاف و موارد دیگر را با یکدگیر ترکیب کند.

در تریلر Opening Night Live که دیشب در مراسم گیمزکام از بازی Everywhere نشان داد، ابتدا به نظر می‌رسید با اثری جهان‌باز با سبک ماجراجویی RPG فانتزی روبرو هستیم؛ اما نمایش موارد دیگری از گدازه‌های آتش، تیراندازی به کارکترهای دیگر با دوربین سوم شخص به مخاطبان نشان داد. همین مورد بازی اوری‌ور را مرموز و اسرارآمیز نشان داد و مخاطبان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Build a Rocket Boy، به سرپرستی لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، رئیس سابق شرکت راکستار و تهیه‌کننده سری بازی‌های GTA، قصد دارد با ارائه بازی Everywhere سبکی جدید و نوآورانه‌ای را وارد صنعت گیم کند. با توجه به صحبت‌های خالق این عنوان در رویداد گیمزکام، بازی Everywhere در تاریخ نامشخصی برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

با توجه به نمایش بازی، عنوان اوری‌ور در آینده‌ای نزدیک در حال جریان است، اما تریلر منتشر شده از آن دنیای عجیب و غریبی را نشان می‌دهد. در حقیقت این بازی یک اثر چند جهانه است که می‌تواند مرز میان دنیای واقعی و دیجیتال را بسیار کمرنگ‌تر نشان دهد.

بازی Everywhere

بازی Everywhere

استودیو BARB (Build a Rocket Boy) به هواداران می‌گوید برای کسب اطلاعات بیش‌تر از این عنوان می‌توانند به وب سایت رسمی این بازی مراجعه کنند. لزلی بنزیس همچنین می‌گوید مراحل داستانی سینگل پلیر بازی Everywhere در کنار ماموریت‌های دنیای آنلاین پیش می‌رود و همواره افزود که قصد دارد این عنوان را با همکاری استودیو BARB به گونه‌ای بسازد که بتواند جهان‌های دلخواه گیمرها را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

او همواره در این رابطه توضیح داد که هدف تیم ما همواره حرکت دادن مرزهای بازی‌های ویدیویی به جلو بوده و ما قصد داریم بازی‌ای منحصر به فرد به مخاطبان ارائه کنیم؛ منتظر خبرهای شگفت‌انگیز از بازی اوری‌ور در ماه‌های آینده باشید.

علاوه بر بخش آنلاین، قسمت‌هایی از بخش داستانی بازی به صورت سینماتیک به نمایش درآمد که به نظر می‌رسد عنوان Everywhere برای طرفداران بخش‌های داستانی نیز اقداماتی انجام داده است. با توجه به تیزر و بخش‌هایی که در انتهای این تریلر نماش داده شد، باید برای کسب اطلاعات بیش‌تر از این بخش از بازی در ماه‌های آینده منتظر باشیم. همچنین مراحل ساخت بازی Everywhere هم‌اکنون در سه استودیوی Build a Rocket Boy در لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا، بوداپست مجارستان و شهر ادینبارا در جریان است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازی اوری‌ور با این نوع سبک و سیاق می تواند به موفقیت برسد؟

منبع: Pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.