دانلود بازی Dolmen برای PS5
دانلود بازی Dolmen برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Dolmen برای PS5

پارسی گیم 6 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,385 بازدید

دانلود بازی Dolmen برای پلی استیشن 5

بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی می‌توانند سوژه‌های جذاب و سرگرم‌کننده بسیاری را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار دهند. استفاده از عناصر علمی تخیلی و آینده‌گرایانه منجر به خلق دنیاهایی جذاب و مجازی می‌شود که تجربه ماجراجویی در آن‌ها منحصر به فرد بوده و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کند. بازی Dolmen از استودیو Massive Work عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های مهیج و جذابی را در سبک اکشن و نقش‌آفرینی به خوردتان می‌دهد.

شما در این بازی وارد سیاره‌ای بیگانه با نام Revion Prime می‌شوید. مأموریت شما ساده اما خطرناک است، باید کریستال‌های ویژه و گران‌قیمتی با نام Dolmen را از سطح سیاره استخراج کنید. این کریستال‌ها قابلیت‌های منحصر به فردی داشته به کمک آن‌ها می‌توان بین ابعاد مختلف واقعیت سفر کرد که می‌تواند تمام تکنولوژی و پیشرفته شدن را چند قدم جلوتر بیندازد. در طول مأموریت با انواع موجودات خطرناک بیگانه روبه‌رو می‌شوید و باید تمام مهارت مبارزه‌ای خود را برای پیروزی به کار بگیرید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی‌شده و طیف گسترده‌ای از تجهیزات، سلاح‌ها و لباس‌های مخصوص برای کاراکتر شما در دسترس است. با پیشروی در مراحل، کاراکتر شما قدرتمندتر شده و به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کند. هر چه به سطح بالاتری برسید، دشمنان سرسخت‌تری سر راه شما قرار می‌گیرند. در این بازی طعم خوبی از اکشن، مبارزات سرعتی و همچنین عناصر نقش‌آفرینی را به خورد خود می‌دهید. گرافیک بازی به‌خوبی سیاره بیگانه و تکنولوژی‌های آینده‌گرایانه‌ای که در اختیار دارید را به تصویر می‌کشد و دست شما برای ساختن کاراکتر و سبک مبارزه منحصر به فرد باز است. این بازی شباهت‌های زیادی به‌عنوان معروف و انحصاری Returnal دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outriders و Returnal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dolmen برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dolmen casts players onto a hostile alien world known as Revion Prime.
Your job? Bring back samples of a crystal with particularly unique properties; the so-called “Dolmen”. These crystals are capable of allowing interaction between realities, revolutionising space exploration and changing the known world forever.
In Dolmen you will grow stronger with each battle! Experience a rich combat system with various weapons and moves at your disposal. Switch natively between melee and ranged combat to overcome the most challenging enemies Revion Prime has to offer.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Dolmen در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Dolmen نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.