دانلود بازی Card Shark برای PC
دانلود بازی Card Shark برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Card Shark برای PC

پارسی گیم 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,564 بازدید

دانلود بازی Card Shark برای کامپیوتر

شنیدن یک روایت جذاب و سرگرم‌کننده در بازی‌های ویدیویی می‌تواند همانند خواندن یک کتاب خوب لذت‌بخش باشد. امروزه بازی‌های داستان محور بزرگ و کوچک بسیاری وجود دارند که تجربه آن‌ها دست کمی از دیدن یک فیلم یا خواندن کتاب ندارد. بازی Card Shark از استودیو Nerial عنوانی ماجرایی و داستان محور بوده که در طول آن باید با مهارت کارت بازی و استفاده از هوش خود، جایگاه ویژه‌ای در رده‌های بالای جامعه پیدا کنید و با تقلب به مقام بالایی برسید.

کاراکتر شما فردی ماهر در فریبکاری و تقلب است و هدفش رسیدن به ثروت و شهرت رده‌های بالای فرانسه در قرن 18 میلادی بوده، او برای این هدف از هیچ روشی دریغ نخواهد کرد. محوریت گیم پلی بازی با کارت‌ها بوده با این تفاوت که دائم باید روشی برای فریبکاری و تقلب داشته باشید تا پیروز میدان شوید. این روش می‌خواهد بر زدن متفاوت کارت‌ها باشید، دیدن انعکاس کارت روی سطوح شفاف یا بلوف زدن. باید مراقب باشید که در این مسیر کسی متوجه تقلب شما نشود زیرا ممکن است به قیمت جان شما تمام شود.

شما مسیر خود را از شهرهای کوچک شروع کرده و سپس وارد مهمانی‌های بزرگ‌تر در کاخ‌های اعیان‌نشین می‌شوید. جدای از گیم پلی جذاب، طراحی هنری و گرافیک بازی نیز از دیگر ویژگی‌های جذابش است که آن را برای شما لذت‌بخش می‌کند. اگر می‌خواهید استرس و لحظات حساس را در کنار روایت داستانی پرعمق و همچنین مهارت در فریبکاری و تقلب را به خورد خود دهید، بازی Card Shark را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Witch in the Woods و Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Card Shark برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-530 (2*2930) / AMD A8-3850 (4 * 2900) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics / Radeon HD 6550D or equivalent
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Controller Recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD A10-5800K APU (4 * 3800) / Intel Core i5-760 (4 * 2800) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Radeon HD 7750 (1024 VRAM) / GeForce GTX 550 Ti (3072 VRAM) or equivalent
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Controller Recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Our adversaries tonight? An unscrupulous group of scoundrels and rogues, rumoured to possess an unlimited fund between them. If we stick to the strategies you’ve learnt, this will be a walkover.” – Comte de Saint-Germain
Card Shark is an adventure game full of cunning, intrigue, and delectable deceit. Enter a world where you’ll need to play your opponents better than you play your cards.
LEARN AND MASTER NEW TRICKS
Cheat your way to the top of 18th-century French society. Master deceptions using card marking, false shuffles, deck switching, false deals, and more! Use your ill-gotten gains to buy your way into the closed world of high-stakes tables.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.