بهترین برندهای ریش تراش مردانه
بخش تبلیغات

بهترین برندهای ریش تراش مردانه

بخش تبلیغات 17 خرداد 1401 بدون دیدگاه
188 بازدید

ریش تراش یکی از ضروری‌ترین وسایلی است که مردان برای حفظ آراستگی خود از آن استفاده می‌کنند. برندهای مختلفی از ریش تراش در بازار موجود است که هریک عملکرد و کیفیت خاص خود را دارند. انتخاب یک ریش تراش مناسب کمک می‌کند تا افراد بتوانند اصلاح ریش و موهای سر خود را به طور مناسب و بدون ایجاد مشکل انجام دهند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور یک ریش تراش مردانه عالی انتخاب کنید.

انواع ماشین اصلاح و عملکرد آن

به طور کلی ماشین اصلاح صورت آقایان به سه دسته چرخشی، فویلی و تریمر تقسیم می شوند. در نوع چرخشی، معمولا سه تیغ دایره ای شکل به صورت انعطاف پذیر روی ماشین اصلاح تعبیه شده که با حرکت چرخشی باعث قطع مو می شود. در مدل فویلی تیغ و شبکه توری به شکل استوانه ای طراحی شده که با حرکت متناوب تیغ، به سمت چپ و راست عمل اصلاح انجام میشود. تریمر هم اصطلاحی است که به ماشین های اصلاح سر و صورت اتلاق میشود، از این ماشین اصلاح فقط برای کوتاه کردن موی سر و صورت استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب وجود دارد این است که، اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد می شود از ماشین اصلاح نوع فویلی استفاده کنید. زیرا در نوع چرخشی شما باید ماشین را با حرکات بیشتری روی صورت بچرخانید که این امر ممکن است پوست حساس را تحریک کند، اما در مدل فویلی فقط باید تیغ استوانه ای ماشین را روی صورت خود گذاشته و آرام به سمت پایین یا بالا حرکت دهید.

فاکتورهای مهم جهت خرید ریش تراش مناسب

برای انتخاب و خرید بهترین ریش تراش باید به چند فاکتور مهم توجه کنیم.

نوع استفاده از ریش تراش

شکل و میزان استفاده از ریش تراش یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که تعیین می‌کند ما در بازار به سمت کدام محصول برویم. اگر شما از ریش تراش صرفا برای اصلاح هرزگاهی ریش خود استفاده می‌کنید می‌توانید به سراغ مدل‌های ساده‌تر بروید. اما اگر از ریش تراش به صورت مرتب برای اصلاح ریش و موی سر خود استفاده می‌کنید باید به سراغ محصولاتی با امکانات بیشتر بروید.

نوع پوست

میزان حساسیت پوست شما عامل مهم دیگری است که تعیین می‌کند به سراغ چه برندها و محصولاتی بروید. برخی انواع ریش تراش مثل ریش تراش های چرخشی تحریک بیشتری در پوست ایجاد می‌کنند و بنابراین مناسب افرادی که پوست حساسی دارند، نیستند. این افراد باید به سراغ ریش تراش های فویلی بروند تا در هنگام اصلاح، پوست‌شان کمتر دچار تحریک و حساسیت شود.

بودجه

عامل مهم دیگر در انتخاب ریش تراش میزان بودجه‌ای است که برای این کار در نظر گرفته‌اید. به طور کلی در بازار ریش تراش های مختلفی با ویژگی‌ها و کیفیت متفاوتی وجود دارند که طبیعتا این ویژگی‌ها بر روی قیمت محصول نیز تاثیرگذار هستند. میزان بودجه‌ای که شما برای خرید ریش تراش در نظر گرفته‌اید یکی از فاکتورهای مهمی است که به شما کمک می‌کند انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

معرفی برخی از بهترین ریش تراش های موجود در بازار

در بین بهترین ریش تراش های موجود در بازار به سراغ معرفی برخی از محبوب‌ترین آن‌ها می‌رویم.

ریش تراش فیلیپس

فیلیپس یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ریش تراش در ایران است. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7970 سری ۷۰۰۰ یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. این ماشین اصلاح صورت هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب قابل استفاده است. قابلیت اصلاح با شماره صفر و تیغه‌های خودتیز شونده از برجسته‌ترین ویژگی‌های این محصول است. همچنین  این ریش تراش فیلیپس دارای استند smart clean، طراحی ارگونومیک و گارانتی ۲ ساله است.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل QP2510 با تیغه‌ای از استیل ضدزنگ یکی دیگر از محصولات پرفروش برند فیلیپس است. این ماشین ریش تراش بدون سیم کار می‌کند و باتری قابل شارژ دارد. همچنین این محصول دارای ۲ عدد شانه ۱ و ۳ میلی‌متری است و هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب می‌توان از آن استفاده کرد.

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل BT9810 از دیگر محصولات پرفروش این برند است. این ریش تراش دارای تیغه‌ای از جنس متال و باتری قابل شارژ (بدون سیم) است. با استفاده از این ماشین ریش تراش شما می‌توانید موهایی با اندازه ۰.۴ سانتی‌متر را هم اصلاح کنید. کار اصلاح با این ریش تراش هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب امکان‌پذیر است. همچنین در این دستگاه قابلیت جابجایی تیغه‌ها نیز وجود دارد.

ریش تراش موزر

ریش تراش موزر

موزر یکی دیگر از بهترین برندهای ریش تراش در ایران است. ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 050-1400 از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. این ماشین اصلاح سبک و کم‌صدا دارای خط زن دقیق و ضدلرزش و همچنین دارای گارانتی ۳۶ ماهه خدمات طلایی است.

ریش تراش موزر مدل ۱۴۱۱ از دیگر محصولات پرفروش این برند است. این ماشین ریش تراش تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد و همچنین همراه آن شانه ۲ میلی‌متری وجود دارد. در ساخت این ماشین اصلاح از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم استفاده شده است. ماشین اصلاح مو صورت موزر مدل Primat Mini یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات برند موزر است. با استفاده از این ماشین شما می‌توانید موهایی با انداه ۰.۳ میلی متر را نیز اصلاح کنید. تیغه این ریش تراش از جنس استیل ضدزنگ است و همراه آن نیز یک عدد شانه و برس تمیزکننده وجود دارد. در ساخت این ریش تراش از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم استفاده شده است.

ماشین اصلاح مو و صورت موزر مدل ۱۴۰۰ از دیگر محصولات پرفروش برند محبوب موزر است. این ماشین دارای اهرم تنظیم ارتفاع برش و قابلیت قفل شدن اهرم تنظیم در ۵ موقعیت است. از دیگر قابلیت‌های این ماشین ریش تراش می‌توان به داشتن شانه اصلاح با طول ۴ تا ۱۸ میلی‌متر، عرض تیغه خط زن ۴۶ میلی‌متری و تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ اشاره کرد.

بهترین برندهای ریش تراش مردانه

جمع بندی

انتخاب یک ریش تراش مناسب به شما کمک می‌کند تا اصلاح ریش و موی سر خود را به راحتی و بدون مشکل انجام دهید. در بین برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد، ریش تراش فیلیپس و ریش تراش موزر در بین محبوب‌ترین‌ها قرار دارند. شما می‌توانید جهت خرید این ریش تراش ها و اقلم دیگر نظیر رنگ موی دوماسی به سایت موتن رو مراجعه کنید. مو تن رو سایت فروشگاهی خرید لوازم آرایش اصل است که چندین سال است در این حوزه بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.