دانلود بازی Apico برای PC
دانلود بازی Apico برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Apico برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,102 بازدید

دانلود بازی Apico برای کامپیوتر

امروزه تنوع بالایی از بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی را شاهد هستیم که هر کدام سوژه‌ای متفاوت و جذاب را در اختیار طرفداران این سبک قرار می‌دهند. از ساخت و ساز شهرهای بزرگ گرفته تا مدیریت راه‌آهن‌ها، شرکت‌های مختلف و کارخانه‌ها، مزرعه و کشاورزی و بسیاری فعالیت‌های دیگر. بازی Apico از استودیو TNgineers عنوانی مستقل و ساده با گرافیک دوبعدی بوده که پرورش و رسیدگی به زنبورهای را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در این بازی به جمع‌آوری، پرورش و نگهداری انواع مختلف زنبورها را بر عهده خواهید گرفت و پس از ورود به محیط‌های سرسبز و دوبعدی، جمع‌آوری و مدیریت منابع، استفاده از ویژگی‌های زیست‌محیطی و… کار خود را آغاز خواهید کرد. در این بازی به ساده‌ترین شکل تجربه‌ای واقعی و شبیه‌سازی شده از زنبورداری و پرورش آن‌ها را به خورد خود خواهید داد و با ساخت و ساز انواع وسایل و مکان‌ها، مزرعه زنبور خود را توسعه می‌دهید.

در بازی 30 گونه مختلف از زنبورها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را داشته و برای پرورش آن‌ها باید روش‌های مختلفی را پیاده‌سازی کنید. ساخت و فروش عسل یکی از اصلی‌ترین منبع‌ها برای درآمد شما محسوب می‌شود تا به کمک آن تجهیزات و وسایل بهتری خریداری کرده و مزرعه پرورش زنبور خود را توسعه دهید. مراحل بازی مجموعه‌ای از جزایر سرسبز بوده که در نقاط مختلف آن رازهای بسیاری نهفته است، رازهایی که با پیشروی در بازی برای شما برملا شده و محتوای جدیدی در اختیارتان قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Apico برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 (4th Gen)
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Intel HD Integrated
Storage: 250 MB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: We recommend you try running the free demo first!

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

APICO is a laid-back beekeeping sim game about breeding, collecting, & conserving bees!
Leave your boring city job behind to return to your family home in Port APICO and get back to your beekeeping roots. Set in a series of lush environments, APICO uniquely combines resource gathering, biology, and beekeeping minigames, taking ideas from a mix of real-life and fantasy apiculture & floriculture.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.