دانلود بازی Decision Red Daze برای PC
دانلود بازی Decision Red Daze برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Decision Red Daze برای PC

پارسی گیم 5 خرداد 1401 1 دیدگاه
5,045 بازدید

دانلود بازی Decision Red Daze برای کامپیوتر

ژانر ترس و بقا برای سال‌ها است که در صنعت گیم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. بازی‌های بقا هر ساله میلیون‌ها نفر را با چالش‌ها و وحشت‌های واقعی خود به لرزه در می‌آورند. یکی از استایل‌های بقایی که طی چند سال اخیر به شهرت رسیده، بازی‌های زامبی حور آنلاین است که شما را در یک دنیای آخرالزمانی قرار داده و انتظار دارد که بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. بازی Decision Red Daze یکی از بهترین نمونه‌های این ژانر در طی 5 سال گذشته است. این بازی به دست استودیوی FlyAnvil ساخته شده و شما را به همراه بازیکنان دیگر درون یک محیط ترسناک و فراموش نشدنی به حال خود رها می‌کند.

بازی Decision Red Daze گرافیک قابل قبولی دارد و می‌توانید از تنوع نقشه بازی لذت ببرید. با یک بازی بقای واقعی طرف هستید و باید از تمام منابع و آیتم‌های محیطی برای زنده ماندن خود بهره ببرید. در صورت استفاده از مهارت و استراتژی منحصر به فرد مطمئن باشید پیروز میدان خواهید شد. تمام ویژگی‌های مثبت یک بازی بقا مانند درجه سختی بالا، امکان ساخت و زندگی درون خانه‌های مختلف و همچنین آیتم‌های فراوان محیطی در این بازی قرار گرفته تا شاهد یکی از خوش ساخت ترین عناوین این ژانر باشیم. بازی‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند با کیفیت غیر قابل مقایسه Decision Red Daze مقابله کنند.

بازی Decision Red Daze به‌خاطرداشتن گیم‌پلی و مکانیک جذاب باعث شده افراد بسیار زیادی به آن جذب شوند. در تمام لحظات گیم پلی این بازی هیجان و استرس بسیار زیادی به شما وارد شده و تنها یک حرکت اشتباه می‌تواند حکم مرگ بازیکن را امضا کند. در میان بازی‌های بقای آنلاینی که هر ساله به بازار عرضه شده و موفقیتی کسب نمی‌کنند، Decision Red Daze جایگاه متفاوتی دارد. این بازی موفق به جذب هزاران گیمر در سراسر دنیا شده که صدها ساعت از وقتشان را صرف زنده ماندن در این دنیای آخرالزمانی کرده‌اند. پس شما نیز بهتر است هر چه زودتر به آن‌ها پیوسته و به شکار زامبی‌ها بپردازید.

در بازی Decision Red Daze شما همراه با دوستانتان در محیطی قرار می‌گیرید که باید تعداد زیادی از موجودات ترسناک را از بین ببرید. مانند بازی‌های open-world شما باید در یک محیط بزرگ، منابع و آیتم‌های مختلفی را برای زنده ماندن پیدا کنید. این بازی به خاطر زامبی محور بودنش بسیار مورد توجه طرف‌داران قرار گرفته و افراد زیادی به آن جذب شده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Blood and Zombies و Contagion Last Stop Chapter 1 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Decision Red Daze برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: 1.8GHz single core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 / Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent; AMD FX-8350 (8 * 4700) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 ( 2048 MB); Radeon RX 580 (8192 MB)
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Decision: Red Daze is an isometric action RPG with a unique spin on survival and tower defense mechanics.
The Dust Bowl, once a ‘thriving’ society of corrupt politicians, rich property barons and everyday people who work for them ‘100% willingly’, has been overtaken by a mysterious phenomenon only known by survivors as the Red Daze. As the illness takes hold of the survivors and turns them into crazed and EXTREMELY dangerous mutated creatures, the worlds’ governments are running around like headless chickens. It falls to the few who remain to fend off the monsters in hopes of finding a way to eradicate the Red Daze once and for all.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    سلام بازی چرتی ارزش دانلود نداره فقط نت حروم کنه

    پاسخ دهید