دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC
دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skabma Snowfall برای PC

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
3,736 بازدید

دانلود بازی Skabma Snowfall برای کامپیوتر

امروزه شاهد حضور عناوین و بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای هستیم که توسط استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند. یکی از سبک‌هایی که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان مناسب باشد و مخاطبان زیادی را جذب کند، سبک ماجرایی داستان محور است. بازی Skabma Snowfall از استودیو Red Stage Entertainment عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده در همین ژانر بوده که با گرافیکی بسیار زیبا و چشم‌نواز، ماجراجویی‌های لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای را به خوردتان می‌دهد.

اولین چیزی که در این بازی شما را مجذوب می‌کند، گرافیک و سبک و سیاق جلوه‌های بصری‌اش است که شباهت زیادی به‌عنوان معروف Kena: Bridge of Spirits دارد. شما در این بازی وارد دنیای افسانه‌ای نورث شده و روایت‌های جذابی را تجربه خواهید کرد. کاراکتری که کنترل می‌کنید Ailu نام داشته و به دنبال کشف رازهای پنهان جنگل و افسانه‌های آن، عازم ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده‌ای شده است.

گیم پلی بازی در سبک و سیاق پلتفرمرهای سه‌بعدی طراحی شده و به گشت وگذار در محیط‌های فانتزی و طبیعی، عبور از موانع و حل کردن معماهای متعدد خلاصه می‌شود. یکی از ویژگی‌های قدرتمند بازی، روایت داستانی جذابش است که در کنار کات سین‌ها و صحنه‌های سینمایی، به شکلی زیبا برای شما بازگو می‌شود. مبارزه با دشمنان نیز بخش دیگری از گیم پلی را تشکیل داده و کاراکتر شما به قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی دسترسی دارد.

طراحی مراحل بازی در دو بخش مادی و بعد روحانی انجام شده‌اند و هر کدام به شکلی زیبا سر راه شما قرار می‌گیرند. تعامل با دنیای ارواح، پیدا کردن اشیاء مخفی و گنجینه‌ها، حل کردن معماهای خلاقانه و جذاب در دنیایی فانتزی باعث می‌شود تجربه این بازی برای شما به‌شدت لذت‌بخش و سرگرم‌کننده رقم بخورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kena: Bridge of Spirits و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skabma Snowfall برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2400 / Ryzen 5 2200G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 3GB / AMD Radeon RX 460 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Skábma – Snowfall is a never before seen representation of indigenous Sámi stories and culture. Explore Nordic beauty in a world where the old northern campfire tales come alive! Use your wits to solve environmental puzzles and platforming challenges in this narrative 3rd person adventure. The daily life of a Sámi village is disturbed after an accident at a nearby Tar-Burning Pit. An odd disease starts spreading across the area, affecting everything from the land to the people and animals.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.