دانلود بازی Ikai برای PS5
دانلود بازی Ikai برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Ikai برای PS5

پارسی گیم 15 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,427 بازدید

دانلود بازی Ikai برای پلی استیشن 5

ژانر ترسناک روان شناختی به واسطه استفاده از المان‌های ترس در ناخودآگاه ذهن انسان و تأثیرگذاری آرام خود، به عنوان یکی از قدرتمندترین شیوه‌های ترساندن مخاطب شناخته می‌شود. در صنعت گیم، بازی‌هایی مانند Silent Hill و Amnesia نه تنها موفق شده‌اند تا به بهترین شکل ممکن ترس روان شناختی را به نمایش بگذارند، بلکه تبدیل به فرمول‌هایی شوند که سایر بازی سازان از آن‌ها برای ساخت بازی‌های ترسناک خود استفاده می‌کنند. Ikai یکی از این نمونه‌ها است.

بازی Ikai توسط استودیوی مستقل Endflame ساخته شده و به تازگی برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. این بازی شما را در دوران فئودال ژاپن و درون افسانه‌های محلی و فرهنگی آن زمان قرار می‌دهد. Ikai با زاویه دوربین اول شخص ساخته شده که استایل بسیار مناسبی برای یک بازی ترسناک روان شناختی است. بر خلاف سایر بازی‌های ترسناک کلاسیک، این بار شما باید با شیاطین بازی به صورت رو در رو مواجه شوید و خبری از فرار کردن و مخفی شدن در محیط بازی نخواهد بود.

تمام مکانیک‌ها و المان‌های گیم پلی در بازی Ikai به نحوی ساخته شده‌اند تا شما را به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن درون اتمسفر تاریک و خفه کننده بازی حل کرده و حس تنهایی و ترس واقعی را به شما القا کنند. حرکات آهسته و طبیعی شخصیت اصلی درست مانند زندگی واقعی، یکی از روش‌های تعامل با دنیای عجیب و غریب Ikai است. علاوه بر گیم پلی و دنیای ترسناکش، Ikai همچنین شامل یکی از قوی‌ترین روایت‌ها و شخصیت پردازی هایی است که در سال 2022 درون یک بازی ترسناک مشاهده شده است.

شایعاتی در میان روستاییان در حال پخش شدن است که هر روز شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرند. موجوداتی شیطانی در شب مشغول شکار انسان‌ها هستند و اعتقادات افراد روستا این‌گونه این موضوع را تحلیل کرده که شیطانی باستانی از عالم اموات به زمین منتقل شده است. کشیش روستا برای بررسی و مقابل با این شیطان به روستا می‌رود و معبد خود را به نوه‌اش Naoko واگذار می‌کند. شما باید در نقش Naoko بازی کرده و با تاریکی‌هایی که به معبد و روح وی نزدیک می‌شوند مقابله کنید.

Ikai علاوه بر بهره بردن از ویژگی‌های بازی‌های ترسناک مدرن مانند راه رفتن در محیطی ترسناک و مرموز و مواجه شدن با شیاطین، از بسیاری از مکانیک‌های کلاسیک بازی‌های ترسناک نیز استفاده می‌کند. قابلیت‌هایی مانند پازل‌های محیطی که در بازی‌هایی مانند رزیدنت اویل و سایلنت هیل بسیار مشهور بودند، در Ikai به شکل جالبی قرار گرفته‌اند و تجربه این بازی را بیش از پیش سرگرم کننده کرده‌اند. Ikai به تمام علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و روان‌شناختی توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Dead by Daylight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ikai برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ikai is a first-person psychological horror game drawing inspiration from Japanese folklore. Live the horror by the hand of its defining yokais and submerge into the superstitions of the past driven by a unique story and exploration.
Ikai embodies the spirit of the classical psychological horror genre with a defenseless main character incapable of attacking the evil creatures. However, it explores a new sense of horror by making the player face the threats directly neither fleeing nor attacking. Every mechanic of the game is meant to raise this relatable feeling of helplessness and create a tense atmosphere. The slow, precise and natural movements as a way of interaction resemble real life’s to foster immersion in the uncanny world of Ikai.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 3.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Ikai در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Ikai نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.