دانلود بازی AFL Evolution 2 برای PC
دانلود بازی AFL Evolution 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی AFL Evolution 2 برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,161 بازدید

دانلود بازی AFL Evolution 2 برای کامپیوتر

طرف‌داران ورزش فوتبال آمریکایی در صنعت گیم، فرنچایز بزرگ و موفقی به نام Madden NFL را در اختیار دارند که هر ساله شاهد انتشار نسخه‌ای جدید از این سری هستیم. با این حال سال‌های زیادی است که شاهد کاهش کیفیت بازی‌های Madden NFL بودیم و این موضوع به شدت برای فوتبال دوستان ناراحت کننده است. اگر به دنبال محصولی جایگزین برای سری Madden می‌گردید که نه تنها به قوانین ورزش پایبند باشد، بلکه گیم پلی ای سرگرم کننده را نیز به شما ارائه دهد، عنوان AFL Evolution 2 نمونه بسیار خوبی است. این بازی لیگ فوتبال استرالیا را درون خود پوشش داده و نوآوری‌های زیادی درون خود دارد.

هیچ فرنچایزی تا به امروز نتوانسته لیگ فوتبال استرالیایی را بهتر از سری AFL Evolution در قالب یک بازی ویدئویی به تصویر بکشد. قوانین موجود در فوتبال استرالیایی با سایر ورزش‌های مشابه آن در دنیا متفاوت است. پس اگر از دنبال کنندگان این ورزش در دنیای واقعی نیستید و تنها به دنبال یک بازی ورزشی بر اساس فوتبال آمریکایی می‌گردید، بهتر است یا دور این بازی را خط کشیده و یا کمی درباره تاریخ آن تحقیق کنید. قوانین پیچیده فوتبال استرالیایی باعث شده تا ترجمه این ورزش در قالب یک بازی ویدئویی کاری بسیار دشوار و حتی غیر ممکن باشد؛ با این حال AFL Evolution 2 نکات مثبت زیادی درون خود دارد.

گیم پلی AFL Evolution 2 در زمینه خلق فیزیک توپ و ایجاد زنجیره‌ای از حرکات بازیکنان برای خلق لحظاتی هیجان‌انگیز، برتری زیادی نسبت به نسخه قبلی خود دارد. گرافیک بازی نیز با اینکه در مقایسه با رقیبانش مانند سری Madden NFL از بودجه و توجه کمتری برخوردار است، ولی سازندگان تا جایی که توانسته‌اند، سعی در بهبود و افزایش کیفیت آن داشته‌اند. طراحی زمین‌های ورزشی و چهره بازیکنان به همراه قابلیت‌های آن‌ها در دنیای واقعی، باعث شده تا دقت به جزئیات AFL Evolution 2 قابل مقایسه با برترین بازی‌های رقابتی درون بازار باشد. تجربه این محصول سرگرم کننده را به ورزش دوستان توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Rugby 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی AFL Evolution 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit only)
Processor: Intel Core™ I3-3210 / AMD Phenom II X4 960T
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 equivalent or higher
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit only)
Processor: Intel Core™ i5-4430 CPU / AMD FX-8370
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 equivalent or higher
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

THE EVOLUTION CONTINUES
Australian Rules Football at its best, AFL Evolution 2 is taking AFL gaming to new heights with more features than ever before! All New Gameplay – Tight controls and smart AI help create a true reflection of the modern sport of Australian Rules Football.
Bigger Career – Pursue your goals with greater depth, now with improved draft, free agency and state leagues running simultaneously with the AFL! More Customisation Options – Now includes Guernsey Creator along with Player and Team Management in the FanHub to create and share your own dream team!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.