دانلود بازی The Last Cube برای PC
دانلود بازی The Last Cube برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Cube برای PC

پارسی گیم 21 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,926 بازدید

دانلود بازی The Last Cube برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر سه‌بعدی یکی از جذاب‌ترین ژانرهای بازی‌های ویدیویی بوده که به دلیل گیم پلی چالش‌برانگیز و نوآورانه، برای بسیاری لذت‌بخش خواهد بود. تا به امروز بازی‌های بزرگ و کوچک زیادی با این سبک و سیاق منتشر شده‌اند و هر کدام در نوع خود سرگرم‌کننده هستند. بازی The Last Cube از استودیو Improx Games عنوانی با همین سبک بوده که کنترل یک مکعب متحرک را بر عهده شما قرار داده و معماهای جذاب و نوآورانه‌ای را در طول مراحلش پیش پای شما قرار می‌دهد.

بازی در دنیایی مرموز جریان دارد که همه‌چیز از بلوک‌ها و اشکال مکعبی ساخته شده است. شما کنترل یک مکعب متحرک را در دست خواهید گرفت که روی هر وجه آن شکل متفاوتی نقش بسته است. این اشکال در پیشروی در مراحل و همچنین حل معماها و عبور از موانع، نقش مهمی را بازی می‌کنند و بسته به نوع مرحله، باید مسیر حرکت خود را طوری تعیین کنید که وجه درست روی زمین قرار بگیرد. هر کدام از این شکل‌ها قدرت‌های ویژه‌ای را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند، برای مثل قدرت پریدن و یا تلپورت کردن.

از ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به گرافیک ساده، رنگارنگ و زیبای آن اشاره کرد که دنیایی سه‌بعدی و چشم‌نواز را برای گشت و گذار در اختیار شما قرار داده است. علاوه بر این سبک طراحی معماها و موانع بسیار تازه و جدید بوده و باعث می‌شود دائم از قوه تفکر خود استفاده کنید و به چالش کشیده شوید. وجود مراحل مخفی و مکانیک‌های جذاب پنهان در گیم پلی نیز از دیگر ویژگی‌های بارز بازی محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Portal 2 و Omno را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Cube برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 64 Bit
Processor: Intel or AMD 2.20GHz Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10 Capable
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, 64 Bit
Processor: Intel or AMD 2.70GHz Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 or AMD RX 570
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Venture into the desolate cube world where you’ll discover 3D puzzles in diverse, colorful environments. As the Last Cube, you must prove your worth and save your dying home. Solve puzzles the cube way: stamp stickers to your sides and use their special powers. New mechanics and abilities are frequently introduced, always surprising you with what your little cube is capable of!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.