دانلود بازی F1 2017 برای PS4
دانلود بازی F1 2017 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی F1 2017 برای PS4

پارسی گیم 30 شهریور 1396 بدون دیدگاه
3,647 بازدید

دانلود بازی F1 2017 برای پلی استیشن 4

سری F1 چند سالی می‌شود که توسط استدیوی Codemasters به‌صورت هرساله راهی بازار می‌شود، تخصص استدیوی Codemasters ساخت بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری است، این استدیو علاوه بر سری بازی F1 سری بازی Dirt را نیز در کارنامه دارد که هردوی این مجموعه بازی‌های جزو بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین‌ها در سبک خود به‌حساب می‌آیند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته نسخه‌ی جدیدی از بازی F1 بانام F1 2017 منتشرشده که استدیوی Codemasters امیدوار است با تغییراتی که در بازی ایجاد کرده، F1 2017 بار دیگر بتواند موردتوجه کاربران قرار بگیرد و به فروش خوبی نیز دست پیدا کند.

سری F1 از بخش داستانی برخوردار نیست و شما باید در نقش یکی از راننده‌های معروف F1 پشت فرمان قرار بگیرید و بقیه‌ی حریفان را پشت سر بگذارید تا به پیروزی دست پیدا کنید. استدیوی Codemasters در نسخه‌ی 2017 بخش جدیدی به نام Championships به بازی اضافه کرده که بازیکنان می‌توانند در این بخش نیز به رقابت بپردازند، همچنین بخش بسیار محبوب career mode نیز پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و حالا بسیار واقع‌گرایانه‌تر برگزار می‌شود.

F1 2017 در بخش گیم پلی تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود نداشته و تقریباً از همان سیستم‌ها و مکانیسم‌های نسخه‌ی قبل استفاده می‌کند، اما استدیوی Codemasters در این بخش بیکار ننشسته و ماشین‌های قدیمی را بار دیگر به این بازی برگردانده تا بازیکنان بتوانند در محیط قدیمی F1 نیز به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

در بخش گرافیک F1 2017 همچنان چشم‌نواز و پر جزئیات به نظر می‌رسد، طراحی پیست‌های مسابقه با نهایت دقت و جزئیات انجام‌شده و گرافیک هنری بازی آن‌قدر خوب کارشده که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. در بخش گرافیک فنی نیز استدیوی Codemasters به‌خوبی از پس بهینه‌سازی و عمق بافت‌های این بازی برآمده و ما در بخش گرافیک شاهد یک بازی بی‌نقص هستیم.

اگر از عاشقان مسابقات رانندگی و F1 هستید، بازی F1 2017 یک شبیه‌ساز کامل و دقیق از این رقابت‌ها است که می‌تواند باگیم پلی عالی و گرافیک خیره‌کننده‌اش شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 29.3 گیگابایت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
    • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.