دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای PS5
دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای PS5

پارسی گیم 15 بهمن 1400 4 دیدگاه
1,544 بازدید

دانلود بازی Assetto Corsa Competizione برای پلی استیشن 5

صدای غرغر موتور ماشین‌ها پشت سر هم شنیده می‌شود و به‌یک‌باره چراغ سبز دیده می‌شود و پا تا آخر روی گاز برده می‌شود. این سناریوی آشنایی برای همه ماست و رقابت‌های اتومبیل‌رانی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از این رقابت‌های جذاب نیز مسابقات قهرمانی GT3 است که در اروپا برگزار می‌شود. بازی Assetto Corsa Competizione یک شبیه‌ساز فوق‌العاده جذاب از این رقابت‌های دیوانه کننده است و شما اجازه می‌دهد تا در کنار رانندگان رسمی، تیم‌ها و اتومبیل‌های واقعی مسابقه دهید و با بالاترین حد جزئیات و رئالیسم از دور زدن در پیست‌های مسابقه لذت ببرید. استودیو Kunos Simulazioni تجربه‌ای فوق‌العاده از رقابت‌های اتومبیل‌رانی را ارائه داده است و به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

Assetto Corsa Competizione فصل 2018 رقابت‌های Blancpain GT Series را در خود جا داده است و همچنین فصل 2019 نیز در قالب یک آپدیت مجانی در تابستان عرضه خواهد شد. در این بازی از تمامی قدرت موتور Ureal Engine 4 برای خلق عنوانی فوق‌العاده استفاده‌شده است و تجربه جالبی هنگام راندن در جاده‌های بارانی و آب‌وهوای برای خواهید داشت. این بازی تماماً پیرامون واژه خلاقیت خلاصه‌شده است و چرخ‌های فراری، لامبورگینی، مک لارن و دیگر غول‌های این رده آماده چرخیدن در پیست مسابقه و فرمان شما هستند. از حریفان سرسخت خود سبقت بگیرید و اسم خود را در جایگاه اول مسابقه قرار دهید و نشان دهید که مایکل شوماخر باید بیاید و شاگردی شمارا بکند!

تجربه رانندگی در Assetto Corsa Competizione فوق‌العاده با جزئیات بالا به تصویر کشیده شده است و انگار واقعاً در اتومبیل مسابقه خود نشسته‌اید و باران نیز مدام در حال اصابت به شیشه جلو است و برف‌پاک‌کن دیگر قدرت کنار زدن آب را ندارد و شما نیز در حال گاز دادن به جلو هستید و به‌یک‌باره حریف را می‌بیند که با اصابت به مانع کنار پیست، ملق می‌زند و از دو خارج می‌شود. همه‌چیز کاملاً واقعی است و گرافیک فوق‌العاده‌ای نیز پیش روی شما قرار دارد. جزئیات در این بازی اهمیت بسیاری دارند و سیستم ABS نیز از قلم نیفتاده است و برای راندن در این پیست‌ها تنها نیاز به فشردن چندین دکمه ندارید و باید اتومبیل‌رانی در خون و گوشت شما باشد.

بخش آنلاین نیز در Assetto Corsa Competizione وجود دارد و تضمین می‌کنیم که هیچ‌گاه از مسابقات جذاب این بازی خسته نخواهید شد. رقابت‌های یک‌ساعته A Blancpain GT Series پیش روی شماست و تنها کافی است که پا روی گاز بگذارید و نفر اول از میدان بیرون بیایید. تنها دقت کنید که مدیریت سوخت‌گیری و تعویض لاستیک خوبی داشته باشید که مبادا مسابقه را از دست دهید. این بازی ساعت‌های مفرحی برای شما خواهد ساخت و قطعاً از گرافیک و تجربه تکرار نشدنی آن شگفت‌زده خواهید شد. پا روی پدال گاز، آماده؛ 1، 2 3 به‌پیش!در ادامه برای دانلود بازی Assetto Corsa Competizione با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Assetto Corsa Competizione is the new official Blancpain GT Series videogame. Thanks to the extraordinary quality of simulation, the game will allow you to experience the real atmosphere of the GT3 championship, competing against official drivers, teams, cars and circuits reproduced in-game with the highest level of accuracy ever achieved. Sprint, Endurance and Spa 24 Hours races will come to life with an incredible level of realism, in both single and multiplayer modes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام ، آیا این دیتا شامل دی ال سی 2023 gt world challenge میشود؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    سلام من یه سوال داشتم الان این بازی ها رو که دانلود میکنیم چون نه سی دی و نه دیتاش رو از خوب پلی استیشن شاپ نخریدیم از اینجا دانلود کنیم بن نمیشیم از پلی استیشن و اینکه چطوری این فایل ها رو ببرم توی پلی استیشن؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام و خسته نباشید ایا تمام بازیها به صورت افلاین هستن یعنی با دانلود کردن و نصب کردن امکان اجرا و بازی هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام
      خیر قانونی هستن و باید در اکانت خودتون بازی رو داشته باشید تا بتونید از دیتا استفاده کنید