دانلود بازی The Painscreek Killings برای PC
دانلود بازی The Painscreek Killings برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Painscreek Killings برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1400 1 دیدگاه
3,320 بازدید

دانلود بازی The Painscreek Killings برای کامپیوتر

بازی‌های کارآگاهی چند وقتی است که به یکی از ترندهای اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و عناوین جذاب و متعددی برای هر کدام منتشر می‌شود. عنصر اصلی بازی‌های کارآگاهی، گشت‌وگذار، دقت در مشاهدات و پیدا کردن انواع و اقسام سرنخ‌ها برای پیشروی در بازی بوده و به همین دلیل، قوه تفکر شما را به خوبی به کار خواهد گرفت. بازی The Painscreek Killings از استودیو EQ Studios عنوانی جذاب با همین سبک و سیاق بوده که با گرافیکی زیبا و ماجراجویی‌های مرموز، ساعت‌ها سرگرمتان خواهد کرد.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Janet را خواهید داشت که یک خبرنگار جوان و تازه‌کار است. به‌تازگی از شما تقاضا شده تا از یک شهر متروکه کوچک گزارش تهیه کنید، شهری که مردم آن به شکل مرموزی کشته شدند. در پی حل این معما، شما به رازهای پی می‌برید که شاید بهتر بود همیشه مدفون می‌ماندند. آیا می‌توانید معماهای تاریک این شهر مرموز را حل کرده و داستان اصلی را افشا کنید؟

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و ویژگی‌های شبیه‌ساز و آزادی عمل نسبی بالا در آن مشاهده می‌شود. شما باید با گشت‌وگذار در مناطق مختلف، سرنخ‌های بسیاری را کشف کنید، معماهای منطقی و متعدد را حل کرده و آیتم‌های مختلف را پیدا کنید. هیچ نشانگری برای پیدا کردن هدف وجود ندارد و بازی دائم شما را به گشت‌وگذار و دقت در عناصر محیط تشویق می‌کند.

از دیگری ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک بسیار خوب و زیبای آن اشاره کرد که باعث می‌شود گشت‌وگذار و ماجراجویی‌های شما در این شهر متروکه لذت‌بخش‌تر شود. تنوع مراحل و جزییات در این شهر به شکل خوبی طراحی شده‌اند و ویژگی‌های هر قسمت از شهر متفاوت بوده و معماهای مختلفی در آن‌ها انتظارتان را خواهد کشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ The Forest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Painscreek Killings با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: i3-2120 @3.3GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 745 (or AMD equivalent)
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: *Subject to change after updates

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: i5-2500 @3.3GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 (or AMD equivalent)
DirectX: Version 12
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: SSD for faster loading time *Subject to change after updates

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Painscreek Killings is a story-rich, murder mystery investigation game.
As Janet, a young and upcoming journalist, you have been asked by your editor to investigate the mysterious abandonment of a once lively town. Based on the information released by the media about the deaths of the townspeople, you set foot into the town thinking you would find an interesting story to publish, only to uncover secrets that were meant to stay hidden forever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    بابابوی

    مهمان

    برای این بازیا فارسی ساز بیرون بدین خیلی بهتره. مرسی

    پاسخ دهید