بازی Beacon
بخش تبلیغات

نقد و بررسی بازی Beacon

بخش تبلیغات 19 دی 1400 بدون دیدگاه
236 بازدید

Beacon یک تیرانداز سرکش از بالا به پایین است که قصد دارد با توانایی تغییر DNA خود در هنگام مرگ، تغییری در ژانر ایجاد کند. موضوع اصلی Beacon این است که شما در این سیاره ناشناخته گیر افتاده‌اید و سعی می‌کنید یک فانوس دریایی برای رسیدن به خانه بسازید. Beacon در حال حاضر برای انتشار روی ویندوز، مک و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است و در نسخه PC و XONE داستانی علمی-تخیلی است که در یک چشم انداز ایزومتریک بازی می‌شود. با این حال Monothetic آماده است تا آن را به پلتفرم‌های بیشتری در آینده درآورد. بازی Beacon به دلیل محبوبیت خود، تاکنون از زوایای مختلفی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است که ممکن است این تحلیل‌ها برای گیمرها و حتی شما پدر و مادرانی که دوست دارید بدانید آیا این بازی برای فرزند شما مناسب است یا خیر، می‌تواند مطلب خوبی باشد.

نگاهی به داستان Beacon

Beacon یک بازی علمی و تخیلی است که با فرود  Beacon در یک سرزمین بیگانه آغاز می‌شود. در این شرایط گیمر موظف است که آن سرزمین بیگانه را که به یک سیاره ناشناخته شباهت دارد کشف کند و هر ابزار مناسبی را که برای بقا به آن نیازمند است، شناسایی نماید. گیمر در مواردی هم مجبور است در صورت عدم شناسایی وسایل مورد نیازش، آنها را بسازد. مرگ در این بازی تنها یک شکست جزئی است. پس از مرگ اجتناب‌ناپذیر، به شما این فرصت داده می‌شود که ژنوم خود را تغییر دهید و جهش‌های فیزیکی تغییر دهنده بازی را برای زندگی کلون بعدی خود بدست آورید.

بسیاری از تحلیلگران، این ویژگی از بازی را مورد ستایش قرار داده و معتقد این موضوع، عامل تقویت قوه تخیل و ابتکار گیمرها است و به نوعی آن را رقابتی برای خلق هر چه بیشتر ابزارها تلقی می‌کنند. اما در ادامه بازی، گیمر یا بهتر است بگوییم شمای نوعی، همانطور که پیشرفت می‌کنید، تکه‌های DNA را از دشمنان شکست خورده جمع آوری می‌کنید و هنگامی که می‌میرید، می‌توانید این تکه‌های DNA را به ژنوم کلون بعدی خود وصل کنید و پنج مورد از آن‌ها را در زمانی که مانند یک بازی پوکر ژنتیکی بازی می‌کنید، نگه دارید.  DNAهای موجود در این بازی، شامل صدها ژنتیک است. هر رشته DNA جمع‌آوری‌شده برخی از ویژگی‌ها همچون سلامتی، استقامت، سرعت، مقاومت، و غیره – را افزایش می‌دهد و برخی دیگر را کاهش می‌دهد، بنابراین شما باید برای حمایت از سبک بازی خود، عوامل تقویت‌ کننده را در یک ناحیه جمع ‌کنید.

این مرحله، باعث می‌شود تا شما وارد یک مرحله بی‌پایان از زندگی می‌شوید و در هر مرحله ممکن است خصوصیات جدیدی را به خود بگیرید. به طور کلی در این بازی 6 مرحله وجود دارد و در هر مرحله یک منطقه خاص آب و هوایی کشف می‌شود. به طور کلی این کشف در کنار کشف DNA دشمنان، توانایی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به شما می‌دهد و باعث می‌شود با اجرای آن قابلیت‌ها، بازی‌های متفاوتی را در هر مرحله تجربه کنید.

نقد و بررسی بازی Beacon

نقاط قوت بازی Beacon از زبان کاربران و تحلیل ویژگی‌ها

دیدگاه‌های ارائه شده نسبت به بازی Beacon متفاوت بوده است. یکی از کاربران ضمن تحسین این بازی و جالب دانستن آن، رابطه گفته است: وقتی شروع به بازی Beacon کردم، اولین چیزی که مرا تحت تاثیر قرار داد این بود که استفاده از کنترلر و کیبورد و ماوس عالی بود. کارکرد صحیح کنترل‌ها روی صفحه کلید و ماوس برای تیراندازی از بالا به پایین می‌تواند سخت باشد، اما در این مورد، تیم پشت بازی موفق بوده است. سلاح‌های مختلف و ابزارها به خوبی کار می‌کردند، اما من احساس می‌کردم که بازی با کیبورد آسان‌تر است. اگر احساس می کنید که تجهیزاتی که دارید کند است و لذت بازی را می گیرد می تواند با استفاده از تسهیلات خرید قسطی بدون پیش پرداخت لذت بیشتری ببرید.  هرچه بیشتر بازی کنید، ممکن است با سلاح‌های بیشتری با آمار و توانایی‌های مختلف روبرو شوید (مورد علاقه فعلی من تپانچه شعله‌ای است که حوضچه‌ای شعله را پشت سر می‌گذارد). داشتن این انتخاب‌ها با سلاح‌هایی که متفاوت عمل می‌کنند به این معنی است که شما به کنترل‌هایی نیاز دارید که نه تنها احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند، بلکه کار می‌کنند و آن‌ها را هم به خوبی انجام می‌دهند.

کاربر دیگری هم از تنوع بازی تمجید کرده و آورده است: انتخاب بزرگی از تجهیزات وجود دارد. شما در سیاره Kovus با تعداد زیادی از نژادهای مختلف روبرو خواهید شد که به معنای یافتن سلاح‌های مختلف است. اول، سلاح‌های انسانی از کشتی‌های مختلف سقوط کرده وجود دارد که شامل انواع سلاح‌های پرتاب، سلاح‌های انفجاری، همچنین تفنگ‌های ریلی و برخی از انفجارهای اتمی است.

یکی از کاربران هم به طراحی جالب این بازی اشاره کرده و عنوان کرده است که Beacon یک بازی بسیار زیبا، با مفاهیم عالی و طراحی جالب است. من عاشق پیشرفت DNA و چگونگی تصادفی بودن آن در هنگام جهش هستم. به‌ عنوان بازیکنی که برای اولین بار بازی می‌کنم، باید بگویم که پیگیری همه چیز در بعضی مواقع، مخصوصاً کارهایی که باید در نقاط مختلف مورد علاقه انجام شود، واقعاً سخت بود. من مطمئن هستم که در نهایت هر چه بیشتر بازی را انجام دهید، محو خواهد شد. به گفته این گیمر، Beacon یک ماجراجویی لذت‌بخش را ارائه می‌کند در حالی که منحنی دشواری شگفت‌انگیزی را به چالش می‌کشد.

با این حال برخی از کاربران هم انتقاداتی نسبت به آن داشته‌اند. چنانچه یکی از کاربران گفته است: خود بازی چندان سرگرم کننده نیست. چون همه اینها اعم از داستان بازی و سلاح‌ها و.. قبلاً به روش‌های بهتری انجام شده است. با توجه به اینکه می‌توانید مرتباً از مسیرهای باریک غلت بزنید و بیفتید، زاویه دوربین کاملاً ناخوشایند است. کلیک کردن برای هر شلیک با تپانچه اولیه خسته کننده است.

به طور کلی  و با توجه به دیدگاه‌هایی که بررسی شد، می‌توان گفت بازی beacon یک بازی مهیج و خلاقانه است و نسخه‌های اندرویدی، pc و… آن موجود است. البته ممکن است برای برخی از شما گیمرها، اجرای بازی بر روی pc یا حتی لپ‌تاپی که مخصوص گیمینگ باشد، به دلیل گرانی این دستگاه‌ها کمی سخت باشد. با این حال خوب است بدانید که اولا هم دستگاه‌های به صرفه گیمینگ در بازار موجود است، ثانیا اگر تمایل دارید یک لپ‌ تاپ گیمینگ با مدل خوب داشته باشید، می‌توانید از طریق خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ به محصول مورد نظر خود دست یابید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.