دانلود بازی Beacon برای PC
دانلود بازی Beacon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beacon برای PC

پارسی گیم 28 آذر 1400 بدون دیدگاه
4,200 بازدید

دانلود بازی Beacon برای کامپیوتر

بازی‌های اکشنی که تمرکز زیادی بر روی مبارزات مهیج دارند برای بسیاری سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند. این سبک را می‌توان با عناصر سایر ژانرهای موفق تلفیق کرد و بازی‌های متفاوت و پرمحتوایی به وجود آورد که یکی از آن‌ها، سبک Roguelike است. بازی Beacon از استودیو Monothetic عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که به دلیل وجود عناصر Roguelike و گیم پلی مهیج و سرعتی‌اش، ساعت‌ها شما را سرگرم نگه می‌دارد و هر ماجراجویی در آن متفاوت و به دور از تکرار است.

شما در این بازی نقش یک مزدور کهکشانی با نام Freja Akiyama را خواهید داشت که در جست‌وجویی بی‌پایان برای امواج رادیویی سفینه‌اش پس از سقوط در یک سیاره ناشناخته است. سفینه شما پس از سقوط دچار مشکلاتی شده و بخشی از آن که به شبیه‌سازی می‌پردازد، باعث شده مرگ شما معنایی نداشته و در یک چرخه تکرارشونده دائمی گیر افتاده باشید. در هر دوره زنده ماندن، شما باید به گشت‌وگذار پرداخته، با موجودات فضایی ساکن سیاره بجنگید و نمونه‌هایی از DNA آن‌ها را به دست آورید تا با جهش‌های ژنتیکی خودتان را قدرتمندتر کرده و برای چالش‌های سخت‌تر آماده شوید.

بازی از 6 مرحله وسیع و متنوع تشکیل شده که همگی به‌صورت تصادفی طراحی می‌شوند. این مناطق از جنگل‌های استوایی، مرداب‌ها و معادن زیرزمینی تشکیل شده و هر بار، شکل متفاوتی از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. عناصر Roguelike بازی به خوبی در آن پیاده‌سازی شده‌اند و تجربه‌ای بدون تکرار را در اختیارتان قرار می‌دهد. در بازی بیش از 100 مدل مختلف جهش ژنتیکی توسط DNA وجود دارد و همچنین 300 آیتم در 5 مدل مختلف برای پیدا کردن در دسترس است. این آیتم‌ها ترکیبی از سلاح‌های آینده‌گرایانه و تجهیزات نظامی مانند نارنجک هستند. تنوع دشمنان نیز بسیار بالا بوده و در طول این 6 مرحله، با 15 دشمن از نوع Boss که بسیار قدرتمند و چالش‌برانگیز هستند رو به رو خواهید شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Returnal و The Outer Worlds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Beacon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Beacon you play as interstellar mercenary Freja Akiyama, stuck in an endless search for her distress beacon after crash landing onto an unknown planet. With your Clone Bay stuck in an automatic printing cycle, death is only a minor setback. Each life you’ll not only scavenge for weapons and items to help you; you’ll also be collecting DNA from the enemies you defeat. After your inevitable death you’re given the opportunity to alter your genome, allowing you to change your statistics and gain gameplay-altering physical mutations for your next clone’s life.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.