دانلود بازی Empyrion Galactic Survival برای PC
دانلود بازی Empyrion Galactic Survival برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Empyrion Galactic Survival برای PC

پارسی گیم 27 آذر 1400 2 دیدگاه
3,992 بازدید

دانلود بازی Empyrion Galactic Survival برای کامپیوتر

بازی No Mans Sky چند سال پیش یکی از ایده‌های دیوانه‌کننده صنعت بازی را به واقعیت تبدیل کرد. چه می‌شد اگر بیاییم میلیون‌ها و حتی بی‌نهایت سیاره بسازیم و بگذاریم بازیکن تا آخر عمر همچنان در این سیاره‌ها جستجو کند و مکان‌های جدید کشف کند؟ انتشار این بازی تأثیر زیادی روی عناوین بعدی گذاشت که یکی از آن‌ها را می‌توان بازی Empyrion Galactic Survival نامید که توسط Eleon Game Studios ساخته و منتشر شده است. این بازی، اثری سه‌بعدی جهان باز سندباکس با سبک MMO است که می‌توانید هراندازه می‌خواهید در دنیای آن جستجو کنید و به ساخت پایگاه‌های جدید در سیارات مختلف بپردازید. با دانلود بازی Empyrion Galactic Survival به دنیایی از ناشناخته‌ها و سیارات مختلف پا خواهید گذاشت.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Empyrion Galactic Survival، ساخت سفینه‌های فضایی به منظور کاوش در کهکشان است. پس از آنکه سفینه‌ را ساختید، می‌توانید به یافتن سیاره‌ای جدید بپردازید و آنگاه ایستگاه‌هایی مخصوصی زندگی در فضا سر هم کنید. پس از آن است که کم‌کم با هدف اصلی بازی روبه‌رو می‌شوید: تصرف تمام کهکشان! این هدف بسیار بزرگی برای یک بازی به نظر می‌رسد، اما بعدها می‌بینید که موجودات فضایی و حتی انسان‌های دیگر برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند و باید با آن‌ها بجنگید. اینجاست که تفاوت میان بازی و دیگر عناوین موجود در این سبک مشخص می‌شود، باید سلاح به دست بگیرید و یک‌یک آن‌ها را حذف کنید. ترکیب ژانرهای متفاوت مانند تیراندازی اول‌شخص، بقا و ساخت و ساز باعث شده تا تجربه‌ای نو جالب را دریافت کنید.

تنها مانعی که جلوی شما را در بازی Empyrion Galactic Survival می‌گیرد، قوه‌ی خیال و تصور شماست. می‌توانید هر چه دلتان می‌خواهد را بسازید و همچنین هر سیاره‌ای که دوست دارید را بازدید کنید. بخش ساخت و ساز باعث شده تا بازی شباهت‌های به ماینکرافت نیز پیدا کند، زیرا که باید با به دست آوردن آیتم‌های مختلف، سازه‌های جدید بسازید. هیچ‌گونه محدودیتی برای گردش در جهان وسیع بازی وجود ندارد، هر سیاره‌ای که می‌خواهید را امتحان کنید و این یک بازی سندباکس پر از محتوای مختلف است که انتظار شما را می‌کشد. نکته‌ی جالب آن است که هر سیاره دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. یکی دارای جاذبه قوی است، یکی قمرهای مختلفی دارد، یکی سطح خشنی دارد و دیگری نیز پر از منابع اولیه است.

دانلود بازی Empyrion Galactic Survival فرصت مناسبی است تا اندکی از فضای واقعی دور شوید و قوه‌ی تصور خود را به کنار بیندازید. علاوه بر بخش آفلاین، بخش چندنفره نیز وجود دارد و اگر فکر می‌کنید که دوستانتان از چنین بازی خوششان می‌آید، حتماً آن را همراه آن‌ها تجربه کنید. فعالیت‌های دیگری مانند کشاورزی و شکار نیز وجود دارد و به نوعی توسعه‌دهنده هر ژانری که به ذهنش رسیده است را وارد این بازی جهان باز کرده است.

در این سبک نگاهی به Valheim و Icarus نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Empyrion Galactic Survival با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7, 8 and 10), 64-bit system required
Processor: Dual-Core Processor 2.5 GHz or better
Memory: 10 GB RAM
Graphics: AMD RX 550 / NVIDIA GTX 1050 (min. 2 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible
Additional Notes: SSD is highly recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64-bit system required
Processor: Quad-Core 3 GHz or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Vega 56 / NVIDIA GTX 1660 Ti (min. 4 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible
Additional Notes: SSD is highly recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Empyrion – Galactic Survival is a 3D open world space sandbox survival adventure. Build powerful ships, mighty space stations and vast planetary settlements to explore, conquer or exploit a variety of different planets and discover the mysteries of Empyrion!
Fight human, alien and biological hazards and survive in a hostile galaxy full of hidden dangers. Play as a lone wolf or team-up with your friends, build new friendships, create alliances or make war to conquer the solar system.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    فردین

    مهمان

    با سلام اگر رم کم باشه اجرا نمیشه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به فردین

      پشتیبانی

      خیر