استیم والت
بخش تبلیغات

خرید آنی استیم والت آرژانتین در فروشگاه موبوگیفت

بخش تبلیغات 24 آذر 1400 بدون دیدگاه
199 بازدید

به دلیل تحریم‌های اقتصادی و گران بودن بازی‌های استیم، کاربران ایران برای خرید بازی‌های استیم، از ریجن و یا کشور آرژانتین و استیم والت آرژانتین استفاده می‌کنند که نسبت به خرید از استیم والت کشورهای دیگر به خصوص آمریکا، بسیار ارزان‌تر است.

با استیم والت آرژانتین و سایت‌های معتبری فروش گیفت کارت آن، مانند موبوگیفت، خرید کلیه بازی‌های استیم برای کاربران ایرانی راحت و آسان شده است. انواع گیفت های استیم آرژانتین که توسط موبو گیفت به فروش می‌رسد عبارت‌اند از:

  • استیم والت آرژانتین 100Ars
  • استیم والت آرژانتین 200Ars
  • استیم والت آرژانتین 300Ars
  • استیم والت آرژانتین 500Ars
  • استیم والت آرژانتین 1000ARs

استیم والت چیست؟

Steam یک شبکه برای خرید آنلاین بازی‌ است. این فروشگاه اینترنتی ابتدا به‌صورت یک اپلیکیشن بر روی کامپیوتر عرضه شد. امروزه Steam در بین رقبای خود در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، یک شرکت بسیار بزرگ و موفق است که با همکاری با شرکت‌های بزرگی مانند Epicgames، اکتیویژن، ubisoft و… بزرگ‌تر و گسترده‌تر هم خواهد شد.

Steam Wallet يكی از امكانات شركت استيم و آسان‌ترین روش برای خرید بازی‌های استیم است. استیم والت یکی از محصولات شرکت پخش و تولید بازی به نام valve است.

گیفت کارت استیم راحت‌ترین و مناسبترین راه ها برای اضافه کردن اعتبار حساب Steam برای خريد بازی‌های استيم است. يكی از مهم‌ترین دلايل محبوبيت این گيفت كارت در بين كاربران، عدم وجود محدوديت مكانی در سرویس Steam است.

گیفت کارت Steam (استيم) برای شارژ Steam Wallet (استيم والت) استفاده می‌شود که با وارد کردن کد آن، اکانت شما شارژ می‌شود و می‌توانید به‌راحتی تمامی بازی‌ها و پرداخت‌های درون بازی‌های استیم را انجام دهید.

این گیفت کارت به‌صورت یک کد است و با زدن کد گیفت کارت استیم، اکانت استیم شما به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ می‌شود. و شما می‌توانید با آن انواع بازی‌های استیم را خریداری کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت Steam

  • توانایی خرید انواع بازی‌ها در استیم
  • توانایی خرید Dlc و پک‌های مورد نیاز دیگر
  • امکان استفاده از Steam work shop
  • امکان باز شدن Add Friend در استیم شما
  • امکان چت با دیگر کاربران استیم

Steam Wallet ARS

یکی از کشورهای مرتبط با Steam، آرژانتین است که در واقع یکی از ارزان‌ترین ریجن های استیم والت را داراست و می‌توان بازی‌ها را به‌وسیله آن، به ارزش خیلی کمتر نسبت به دیگر کشورها تهیه کرد. به همین خاطر از سراسر جهان از جمله در ایران، بسیاری از کسانی که با Steam بازی می‌کنند استیم آرژانتین را انتخاب می‌کنند.

این استیم والت ها فقط در ریجن خودشان (آرژانتین) فعال‌سازی می شوند یعنی گلوبال نیستند. استیم والت آرژانتین بر حسب واحد پول آرژانتین یعنی پزو با علامت ARS$ عرضه می‌شود. یکی از مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار steam مدیریت و دانلود بازی‌های اورجینال از فروشگاه‌های‌ آنلاین است. با استیم والت آرژانتین علاوه بر این ویژگی، کاربران می‌توانند با ساخت حساب Steam به دموی بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و ورژن های Early Access گیم ها را تست کنند. امروزه بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای، یک ورژن دمو به کاربران ارائه می‌دهند تا آن‌ها با دانلود رایگان و بررسی بازی، در صورت تمایل نسخه کامل را خریداری کنند.

کاربرانی که واحد پولی حساب آن‌ها Argentine Peso (پزو آرژانتین) است فقط می‌توانند با شارژ آن از فروشگاه استیم بازی دانلود کنند یا به مدیریت بازی‌های آنلاین بپردازند. لازم است که جهت استفاده از استیم ابتدا باید اپلیکیشن Steam را نصب کنید. استیم میزبان بیش از 30,000 بازی و 14 میلیون کاربر از سراسر جهان است و به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه عرضه دیجیتال بازی‌های قانونی در حال فعالیت است.

روش فعال‌سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت آرژانتین

  1. وارد اکانت خود در استیم شوید.
  2. کد ارسالی توسط پیامک را در کادر Steam Wallet Code وارد و بر روی گزینه continue کلیک کنید تا کیف پول اکانت شما به اندازه گیفت کارت خریداری شده شارژ شود.
  3. لازم به ذکر است در طول فرایند فعال سازی می‌بایست حتماً از وی پیان استفاده کرد.

نحوه ارسال استیم گیفت کارت برای دوستان خود از طریق سایت Steam

  1. در حالی که به حساب Steam خود وارد شده‌اید، به صفحه سایت Steam بروید. مقدار اعتبار گیفت کارتی را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.
  2. دوست خود را در لیست دوستان Steam خود که می‌خواهید گیفت کارت را برایش ارسال کنید، انتخاب کنید. گیرنده حتماً باید در لیست دوستان شما باشد.
  3. Steam یک فیلد متنی به شما می‌دهد تا یادداشتی برای ارسال کارت بنویسید. این یک مرحله اختیاری است.
  4. از شما خواسته می‌شود روش پرداخت را انتخاب کنید. Steam اکثر کارت‌های اعتباری اصلی و همچنین خریدهای PayPal را می‌پذیرد.
  5. از شما خواسته می‌شود با قرارداد مشترک Steam موافقت کنید و همچنین آخرین فرصت برای تغییر خرید به شما پیشنهاد می‌شود.
  6. Steam برای تأیید انجام موفقیت‌آمیز تراکنش به شما ایمیل خواهد فرستاد و کارت دیجیتال استیم شما بلافاصله ارسال خواهد شد.

موبوگیفت

فروشگاه گیفت کارت موبوگیفت متعلق به شرکت راما تجارت پاسارگاد (مسئولیت محدود) با هدف ارائه و فروش انواع گیفت کارت از اوایل سال 1394 فعالیت خود را تحت برند اپل کارت 24 آغاز نمود، پس از گذشت 5 سال و عبور از فراز و نشیب‌های بسیار و تجربه اندوزی تیم فروش و پشتیبانی، با برند جدید موبوگیفت سعی در برطرف نمودن تمامی ایرادات و کاستی‌ها داشته است. در حال حاضر این سامانه در سطح کشور بدون مشابه است و گیفت کارت‌های اصلی انواع مارکت ها از کشورهای مختلف را ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از این وب‌سایت، سیستم امتیازدهی آن است که با هدف بازگشت سرمایه مشتریان و دریافت کد تخفیف خرید، طراحی شده است.

نتیجه‌گیری:

امروزه انواع گیفت کارت‌های استیم والت در سراسر جهان به روش‌های گوناگون به فروش می‌رسند. یکی از این روش‌ها فروش آن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین است که این گیفت کارت‌ها را به‌صورت آنلاین در دسترس قرار می‌دهند. خرید از این فروشگاه‌ها بسیار ساده و راحت است و به شما کمک می‌کند تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید. یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین این فروشگاه‌ها، موبوگیفت است که انواع گیفت کارت‌ها شامل انواع گیفت کارت ps4 معتبر ، گیفت کارت ماکروسافت، گیفت کارت استیم والت آرژانتین و… را ارائه می‌دهد و با خرید از این سایت، به ازای هر خرید به شما امتیاز و تخفیف تعلق می‌گیرد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.