آهنگ‌های بازی GTA Online
محمد صادق شجاعی

بزودی تعداد آهنگ‌های بازی GTA Online به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت

محمد صادق شجاعی 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,810 بازدید

در کنار داستان سرگرم‌کننده و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی GTA Online آهنگ‌های فوق‌العاده و شنیدنی آن است که باعث می‌شوند رانندگی بیش از پیش لذت‌بخش باشد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Rockstar قصد دارد آهنگ‌های بازی GTA Online را ارتقا داده و تعداد آن‌ها را افزایش دهد.

بر این اساس، شرکت راک استار همزمان با انتشار بسته الحاقی The Contract در هفته جاری، یک ایستگاه رادیویی جدید معرفی کرده و دو ایستگاه رادیویی را به روز رسانی می‌کند. ایستگاه رادیویی Motomami میزبان آهنگ‌هایی از خوانندگان شناخته شده از جمله Rosalia ،Caroline Polachek ،Daddy Yankee ،Mr Fingers و Aventura خواهد بود. همچنین در قالب این ایستگاه رادیویی می‌توانید از شنیدن اولین تک‌آهنگ از آلبوم بعدی Rosalia، آهنگ‌هایی از Arca و آهنگ اختصاصی از Bad Gyal لذت ببرید.

Radio Los Santos اولین ایستگاه رادیویی بازی GTA Online است که آپدیت خواهد شد. به این واسطه، بازیکنان در رادیو لوس سانتوس می‌توانند آهنگ‌هایی از Hit-Boy ،Freddie Gibbs ،TiaCorine ،Rich the Kid ،Offset و Mozzy را بشنوند. علاوه بر این، آهنگ‌های Saweetie ،Future ،Tyler The Creator و Kodak Black نیز به این ایستگاه رادیویی اضافه خواهند شد. Mike Dean و Schoolboy Q نیز در ایستگاه رادیویی Radio Los Santos حضور افتخاری خواهند داشت. همچنین در رادیو لوس سانتوس می‌توانید از شنیدن تک‌آهنگ Let’s Get It از EP جدید Schoolboy Q لذت ببرید. اگر علاقه دارید بیشتر از EP بشنوید، حتما آیتم‌های قابل جمع‌آوری CircoLoco Records USB را پیدا کنید.

آهنگ‌های بازی GTA Online

West Coast Classics میزبان رویدادی با محوریتDr. Dre خواهد بود

West Coast Classics دیگر ایستگاه رادیویی است که آهنگ‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. این ایستگاه رادیویی میزبان رویداد Dre Day خواهد بود که به واسطه آن می‌توانید در هنگام رانندگی آهنگ‌هایی از 2Pac ،Snoop Dogg، Mary J. Blige ،Blackstreet ،Ice Cube ،Nas و Jay-Z را بشنوید.

بازیکنان در قالب بسته الحاقی The Contract از بازی GTA Online، وظیفه دارند در قالب شخصیت فرانکلین به دکتر دره کمک کنند تا آهنگ‌های خود را پس بگیرد. در کنار بخش داستانی، بسته الحاقی مذکور دارای محتواهای مختلفی از جمله اسلحه، وسایل نقلیه و مکان‌های جدید خواهد بود. علاقه‌مندان بازی جی تی آنلاین می‌توانند فردا بسته الحاقی جدید آن را دریافت و تجربه کنند.

نظر شما در مورد افزایش آهنگ‌های بازی GTA Online چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا آهنگ‌های قبلی این اثر را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.