بخش تبلیغات

چالش و تست دوست شناسی دلینو

بخش تبلیغات 22 آذر 1400 بدون دیدگاه
645 بازدید

دلینو یه اپلیکیشن سفارش غذاست و سال‌هاست توی این حوزه به صورت تخصصی فعالیت داره. ما توی دلینو تلاشمون بر این بوده که با ارائه‌ی سرویس تخصصی و حرفه‌ای تو حوزه‌ی غذا، تجربه‌ی یه سفارش آنلاین خوب رو توی ذهن کاربرهامون ثبت کنیم. توی دلینو همیشه تخفیف و اتفاق‌های جذابی به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شه. یکی از این اتفاق‌های جذاب، تست دوست شناسی دلینوست. این چالش شبیه تست دوست‌شناسی می‌مونه و کلی هیجان‌انگیزه چون قراره توی این چالش دوستات رو بشناسی. با شرکت توی این چالش هم توی یه بازی باحال شرکت کردی و هم توی قرعه‌کشی آیفون 13 شرکت‌ می‌کنی. تازه خبرای دیگه‌ای هم هست. توی این چالش قراره برنده‌ی کلی کد تخفیف و جایزه‌های نقدی باشی.

ویژگی‌های چالش و تست دوست شناسی دلینو

این چالش یا تست دوست‌ شناسی از تاریخ 22 آبان شروع شده و هنوز ادامه داره. شرکت توی این چالش راحت‌تر از چیزیه که فکرشو می‌کنی. فقط کافیه وارد این لینک بشی و مشخصاتت رو وارد کنی. بعد از کامل شدن این مشخصات یه پرسش‌نامه با 10تا سوال نمایش داده می‌شه که باید به اون‌ها جواب بدی. موضوع سوال‌ها مختلفه و بیشتر درباره‌ی سلیقه و چیزاییه که دوستشون داری، با جواب دادن به سوال‌هایی که ازت پرسیده می‌شه می‌تونی شناخت دوستات رو نسبت به خودت به چالش بکشی. پس حواست باشه که جواب‌های واقعی رو ثبت کنی. بعد از کامل کردن پرسش‌نامه یه کد تخفیف جذاب برای ثبت سفارش غذا از دلینو بهت داده می‌شه و می‌تونی خودت رو به غذای مورد علاقه‌ات مهمون کنی.

توی این مرحله لینک دعوت پرسش‌نامه نمایش داده می‌شه و می‌تونی از طریق پیامک، واتس‌اپ و تلگرام لینک پرسش‌نامه‌ت رو برای بقیه بفرستی. بعد از اینکه اون‌ها توی تست دوست شناسی شرکت کردن و به پرسشنامه‌ات جواب دادن می‌تونی بفهمی دوستات چند درصد تو رو می‌شناسن تو هم می‌تونی به پرسشنامه‌ی اون‌ها جواب بدی و شناخت خودت رو به چالش بکشی. به این ترتیب می‌تونی یه بازی باحال رو با دوستات شروع کنی و سر این‌که کدوم دوستت بیشتر سلیقه‌ی تو رو می‌دونه و تو رو می‌شناسه یه رقابت جذاب راه بندازی.

 

دلینو

قوانین چالش و تست دوست شناسی دلینو

قوانینی که برای شرکت توی چالش و تست دوست شناسی دلینو باید بدونی چندتا قانون ساده‌ان:

  • به ازای هر کدوم از دوستات که به پرسش‌نامه‌ات جواب بدن یه شانس بیشتر برای شرکت توی قرعه‌کشی‌ آیفون13 دلینو دریافت می‌کنی.
  • برنده‌‌های قرعه‌کشی برای دریافت جایزه حتماً باید شناسنامه و کارت ملی رو همراه خودشون داشته‌باشن.
  • دلینو مجازه که مشخصات و تصویر افرادی که توی قرعه‌کشی برنده شدن رو توی رسانه‌های دلینو یا سایر رسانه‌ها منتشر کنه.
  • زمان قرعه‌کشی و اعلام جوایز دلینو فقط از طریق رسانه‌‌ی مربوط به دلینو (اینستاگرام) اطلاع‌رسانی می‌شه و رسمیت داره.
  • اگه دلینو در جریان چالش متوجه بشه که کاربری به هر طریقی خارج از روند معمول بازی به افزایش شانس خودش اقدام کرده، مجازه کاربر رو از بازی حذف کنه.

دلینو

شرایط شرکت در چالش و تست دوست شناسی دلینو

شرکت توی این تست دوست شناسی ، محدودیتی نداره. هرجایی که هستی می‌تونی توی این چالش شرکت کنی و دوستات رو به این بازی دعوت کنی. توی صفحه‌ی شروع چالش با وارد کردن شماره همراهت و تکمیل مشخصات میتونی توی این چالش شرکت کنی. به همین راحتی!

اگه می‌خوای برنده‌ی آیفون 13 باشی باید هرچه زودتر چالش رو شروع کنی و شانست رو برای قرعه‌کشی افزایش بدی. پس تا زمان از دست نرفته روی لینک کلیک کن و دست به کار شو!

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.