دانلود بازی Looking for Aliens برای PC
دانلود بازی Looking for Aliens برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Looking for Aliens برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,318 بازدید

دانلود بازی Looking for Aliens برای کامپیوتر

پرداختن به سوژه‌های جدید و متفاوت امری است که بسیاری از سازندگان بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند تا بهترین تجربه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. این ارائه نوآوری شاید ریسک بالایی داشته باشد اما در صورتی که موفق ظاهر شود، بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. بازی Looking for Aliens از استودیو Yustas Games عنوانی ساده و معمامحور بوده که سوژه جدیدی را برای خودش برگزیده است. شما در این بازی باید تلاش کنید تا موجودات بیگانه را پیدا کرده و روشی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها پیدا کنید. تفاوت اینجا است که موجودات بیگانه داستان این بار خود انسان‌ها هستند!

قطعاً با دیدن اسم بازی به این فکر افتاده‌اید که باز با یک عنوان کلیشه‌ای روبه‌رو هستید که در آن انسان‌ها تلاش می‌کنند با موجودات فضایی بیگانه ارتباط برقرار کنند، اما در بازی Looking for Aliens داستان برعکس است و شما در قالب موجودات فضایی، باید بیگانه‌ها که انسان‌ها هستند را کشف کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. زاویه دید جدید بازی نوآوری آن محسوب می‌شود و شما باید در نقش بیگانه‌ها، انسان‌ها را موردتحقیق و مطالعه قرار دهید.

گیم پلی بازی در سبک معمایی و پیدا کردن اشیاء مخفی با عناصر Point & Click طراحی شده و بیش از 250 آیتم مخفی را در 25 مرحله مختلف بازی باید پیدا کنید. دقت به جزییات عنصر اصلی برای موفقیت در بازی Looking for Aliens است. وجود عناصر طنز هم از دیگر ویژگی‌های بازی بوده که به‌شدت شما را سرگرم خواهد کرد، طراحی کاراکترها و محیط‌های موجودات بیگانه بسیار بامزه و جالب صورت گرفته است. اگر می‌خواهید زندگی روزمره بشریت را از دریچه چشمان موجودات بیگانه مشاهده کنید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Machinarium و Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Looking for Aliens با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2 GHz processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU with at least 512MB of VRAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Looking for Aliens is a hidden object game that lets you see the world through an alien TV show. Hunt for items in 25 vibrant and detailed locations, including Area 51, the dream world, and outer space!
Meet charming galactic TV hosts and an earthling called Zhaun. Whoops, that should be Shaun! Find anything that helps Shaun to prove the existence of alien life and return to Earth. What do humans look like through alien eyes? Who really landed on the moon? Where are the spaceships hidden? What’s the most dangerous thing in the galaxy? Play Looking for Aliens to find out!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.