دانلود بازی Between the Stars برای PC
دانلود بازی Between the Stars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Between the Stars برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1400 1 دیدگاه
2,421 بازدید

دانلود بازی Between the Stars برای کامپیوتر

ماجراجویی در کهکشان یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان در بازی‌های ویدیویی انجام داد. تکنولوژی بشریت هنوز به سطحی نرسیده که این تجربه را بتوان در دنیای واقعی به دست آورد اما در بازی‌های ویدیویی، حدومرزی وجود ندارد و تنها محدودیت، تخیل سازندگان است. بازی Between the Stars از استودیو Isolated Games عنوانی جذاب در سبک اکشن بوده که نبردهای وسیع و مهیجی را در کهکشان بی‌انتها برایتان آماده کرده است تا تجربه‌ای بی‌مانند و منحصربه‌فرد را در قالب کاپیتان یک سفینه فضایی برای خود رقم بزنید.

هدف شما در این بازی مقابله با گروهی قدرتمند به اسم Children of the Sun بوده که به‌تازگی مرزهای زیادی از کهکشان را به تحت کنترل خود در آورده و در حال پیشروی و افزایش قلمرو خود شده است. برای پیروزی در این مأموریت باید سفر خود را در جای‌جای این کهکشان وسیع آغاز کرده، چالش‌های جدیدی را پشت سر گذاشته و تصمیم‌های مهمی بگیرید، تصمیم‌هایی که هم در سرنوشت سفینه فضایی شما تأثیرگذار است و هم خدمه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بازی گیم پلی جذابی دارد که بیشتر آن در مبارزات جذاب با سفینه‌های فضایی خلاصه می‌شود. عناصر نقش‌آفرینی نیز حضور دارند که در دیالوگ‌ها، تصمیم‌ها و همچنین تجهیزات سفینه شما مشاهده می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب‌های متعددی در قبال مأموریت‌ها و افرادی که ملاقات می‌کنید داشته باشید، به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و ارتقاها برای سفینه خود دسترسی دارید که با پیشروی در بازی، آن‌ها را باز خواهید کرد. سفینه شما به قابلیت‌های ویژه زیادی دسترسی دارد و با پرداخت منابع و پول می‌توانید سفینه‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتری هم خریداری کنید.

از لحاظ گرافیکی، بازی به زیبایی کهکشان و سیارات را به تصویر می‌کشد و جلوه‌های ویژه مبارزات و سلاح‌ها نیز بسیار زیبا و منحصربه‌فرد هستند. تجربه نبردهای فضایی در بازی Between the Stars مانند فیلم‌های علمی تخیلی مانند جنگ ستارگان بوده و لذت زیادی را به خورد شما می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و X4: Foundation را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Between the Stars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)
Processor: Intel Core i3-4330 @ 3.50GHz / AMD FX-4330
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon R9 270X
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD FX-6300 Six-Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 470
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Between the Stars is a space action game with RPG growth and real time combat that places you at the helm of an interstellar cruiser. Your mission will be to protect the civilized world from the Children of the Sun, a faction that dominates border planets in the known universe. In order to undertake your mission you must cross the galaxy, face new challenges at each warp jump, and make difficult decisions that affect your ship, crew and the world that surrounds you while upgrading your ship’s equipment and fighting in battles to survive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کوروش

    مهمان

    سلام در بازی فقت باید بجنگیم یا میشه نجنگیم و فقت در کهکشان بگردیم

    پاسخ دهید