آموزش Wordpress
بخش تبلیغات

آموزش WordPress در سایت راکت به صورت رایگان

بخش تبلیغات 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
188 بازدید

یادگیری یک سیستم مدیریت محتوا به شما امکان طراحی و ساخت وبسایت‌های جدید را در کمترین زمان ممکن می‌دهد. بسیاری از افراد و سازمان‌ها بجای آنکه از ابتدا شروع به ساخت و ایجاد یک وبسایت بکنند ترجیح می‌دهند از روش‌های سریع‌تر و کم هزینه‌تر استفاده کنند و به همین دلیل است که آن‌ها سراغ سیستم‌های مدیریت محتوا می‌روند. در بین سیستم‌های مدیریت محتوا امروزی موفق‌ترین نمونه‌ای که می‌توانید پیدا کنید سیستم مدیریت محتوا WordPress یا وردپرس است. با یادگیری و آموزش WordPress شما قابلیت آن را خواهید داشت که به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای کسب و کارهای متفاوت و وبسایت‌های مختلف، وبسایت درست کرده و آن را مدیریت کنید.

یادگیری وردپرس

هر سیستم مدیریت محتوا از ساختار متفاوتی بهره گرفته و به همین دلیل نیاز است که شما مدت زمان خاصی را برای یادگیری آن در نظر بگیرید. وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما نیاز دارید که در فرایند آموزشی آن را طی کنید. وبسایت راکت یکی از وبسایت‌های بسیار محبوب در زمینه آموزش فارسی است که دوره‌های آموزشی وردپرس را تهیه کرده و در آینده نزدیک موارد بیشتری را به آن‌ها اضافه خواهد کرد. در حال حاضر دوره آموزش وردپرس رایگان یکی از بهترین نمونه‌های آموزش WordPress است که می‌توانید در دنیای وب فارسی آن را پیدا کنید. تلاش‌های ما در راکت بر آن بوده که فرایند آموزش WordPress را تا جای ممکن برای شما آسان نموده و یکی از رویکردهای ما برای این کار ارائه آموزش‌ وردپرس رایگان و توزیع محتوای متنی در رابطه با وردپرس است.

مزایای آموزش WordPress

شما با یادگیری دوره آموزش وردپرس رایگان در مجموعه راکت قابلیت آن را خواهید داشت که وبسایت‌های جدیدی را ایجاد کنید و در حوزه‌های مختلف شروع به توسعه وبسایت‌ها بکنید. در این دوره آموزشی شما با نکاتی مانند موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • آشنایی اولیه با WordPress و فلسفه سیستم‌های مدیریت محتوا یا Content Managment System
  • نصب و راه‌اندازی وبسایت‌های وردپرسی روی سرور و لوکال هاست
  • آشنایی و کار با ویژگی‌های متفاوت وردپرس در پنل کاربری
  • کار با پلاگین‌ها و پوسته‌های وردپرسی
  • مدیریت کاربران و مجوزهای مربوطه
  • اعمال تنظیمات مختلف و کار با ویژگی‌های متفاوت
  • و…

یکی از دلایل انتشار دوره آموزش وردپرس رایگان در مجموعه راکت این بوده که همه افراد بتوانند به صورت یکسان و بدون محدودیت مالی از ویژگی‌های وردپرس استفاده کنند و فرایند آموزش WordPress را پیش ببرند.

اهمیت یادگیری وردپرس

امروزه بیشتر کسب و کارها و استارتاپ‌ها که با محدودیت مالی و زمانی روبرو هستند بجای سرمایه‌گزاری کردن روی یک تیم توسعه‌دهنده که از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف استفاده کرده و وبسایت‌شان را از صفر ایجاد می‌کنند سراغ تکنولوژی‌های جدیدتر می‌روند. یکی از این تکنولوژی‌ها وردپرس است. به همین دلیل شما بعنوان کسی که قصد پیدا کردن شغل جدید را دارید می‌توانید روی یادگیری وردپرس تمرکز کرده و مطمئن شوید که در آینده می‌توانید فرصت‌های شغلی مختلفی را داشته باشید. آموزش WordPress در مجموعه راکت شما را برای اوایل مسیرتان همراهی کرده و برای این موضوع آماده‌تان می‌کند.

یکی دیگر از دلایل یادگیری و آموزش WordPress ویژگی‌های درونی خود وردپرس است که به کاربران آن می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متن باز بودن و انعطاف بسیار بالا با سرورهای مختلف و سیستم‌های متفاوت
  • بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ
  • رایگان بودن
  • داشتن افزونه‌ها و پوسته‌های بسیار زیاد که در فرایند توسعه وبسایت به شما کمک خواهند کرد
  • داشتن ابزارهای مدیریت ساده و استفاده‌پذیر برای اغلب افراد

در دوره آموزش وردپرس رایگان مجموعه راکت ما تمام قابلیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را بررسی خواهیم کرد و نمود آن‌ها در عمل را مشاهده می‌کنیم.

بعد از دوره آموزش وردپرس رایگان، به چه سمتی برویم؟

مجموعه راکت شما را بعد از آموزش WordPress به صورت مقدماتی، با دوره‌های بیشتری راهنمایی می‌کند. این دوره‌ها با قصد آشنایی بیشتر شما با وردپرس تهیه شده‌اند.

یکی از این دوره‌ها دوره آموزشی پیشرفته وردپرس است که هم اکنون می‌توانید روی وبسایت راکت آن را خریداری کنید. در این دوره آموزشی شما با موضوعات حرفه‌ای از وردپرس آشنا شده و فرایند آموزش WordPress را تا حد بسیار زیادی تکمیل می‌کنید. مباحثی مانند امنیت، سئو، کار با پلاگین‌های مختلف مربوط به صفحه‌سازی و… آشنا خواهید شد که در نوع خود مباحث بسیار مهم و کاربردی به حساب می‌آیند.

پیش‌نیاز تمام دوره‌های پیشرفته وردپرس، دوره آموزش رایگان وردپرس است. در این صورت همانگونه که پیشتر گفته شد هر کسی می‌تواند با مباحث پایه‌ای بخوبی آشنا شده و به سوی مباحث پیشرفته‌تر قدم بگذارد.

پیش‌نیازهای لازم برای یادگیری بهتر

دوره آموزش وردپرس رایگان یک دوره مقدماتی است و بنا بر همین دلیل شما نیاز چندانی به دانش عمیق از مسائل دیگر ندارید. اما کسانی که وارد این حوزه می‌شوند اگر آشنایی اولیه و کلی با کامپیوتر و اصول اولیه طراحی وبسایت (مانند HTML – CSS) داشته باشند می‌تواند استفاده بهتری را از این دوره ببرند.

دلیل رایگان بودن دوره آموزش رایگان وردپرس چیست؟

دوره آموزش رایگان وردپرس به دلیل اینکه یک نقطه شروع به حساب آمده و کاربران بسیار زیادی قصد یادگیری وردپرس را دارند، ما تصمیم گرفتیم تا به صورت رایگان درآمده و کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. آموزش رایگان وردپرس فرصت مناسبی برای تمام کاربران است تا بتوانند به صورت کاملا رایگان با مقدمات وردپرس آشنا شده و ادامه مسیر را در صورتی که دوست داشتند با دوره آموزش پیشرفته WordPress با ما همراه باشند. این وظیفه اخلاقی وبسایت راکت است که فرایند آموزش را برای همگان هموار کرده و همگان قابلیت دسترسی به دوره‌های ابتدایی را داشته باشند.

چگونه می‌توان مطمئن شد که بعد از یادگیری دوره‌های آموزش WordPress برای ساخت وبسایت آماده هستم؟

شما بعد از یادگیری وردپرس به صورت مقدماتی و طی کردن مسیر یادگیری آموزش وردپرس رایگان، شما به سوی آموزش حرفه‌ای وردپرس راهنمایی خواهید شد و بعد از آن از طریق پروژه‌هایی که به صورت عملی آموزش داده خواهد شد، قابلیت آن را پیدا می‌کنید که در فرایند ایجاد پروژه‌های توسعه وب با استفاده از وردپرس بصورت عملی پیش بروید. یادگیری وردپرس در آینده قابلیت این را به شما می‌دهد که هر شکل از وبسایت اعم از فروشگاهی، شبکه اجتماعی، وبلاگ، خبری و… را ایجاد کرده و بابت هر کدام از آن‌ها حقوق دریافت کنید.

منابع بیشتر آموزش WordPress در وبسایت راکت

جدای از دوره‌های آموزشی که اکنون برای شما در نظر گرفته‌ایم و در آینده نیز موارد بیشتری را اضافه خواهیم کرد، ما در بخش مقالات وبسایت راکت، مقالات آموزشی بروزی را از وردپرس قرار خواهیم داد که مطالعه کردن هر کدام از آن‌ها بر میزان دانش‌تان از وردپرس افزوده خواهد کرد. بنابراین بهتر است سری به بخش مقالات وبسایت راکت نیز بیاندازید.

در پایان

تلاش ما در مجموعه راکت برای ایجاد محتوای آموزشی رایگان و پیشرفته تمامی نخواهد داشت و ما روز به روز به سمت ارائه محتوای بهتر و کاربردی‌تر خواهیم رفت. تا به این جای کار ما دوره رایگان وردپرس همراه با دوره پیشرفته وردپرس روی وبسایت قرار گرفته تا آموزش WordPress مجموعه راکت به حالت تکمیل خود در بیاید. همچنین می‌توانید از طریق بخش مقالات آموزشی وبسایت راکت مطالب بروز حوزه وردپرس را مطالعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.