تجربه کامل بازی Sifu
محمد صادق شجاعی

برای دریافت تجربه کامل بازی Sifu باید چندین بار آن را به پایان برسانید

محمد صادق شجاعی 9 آذر 1400 بدون دیدگاه
833 بازدید

بازی Sifu از زمان معرفی توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. این محصول کونگ‌فو‌-‌محور استودیو SloClap با هر نمایش و تریلر عالی‌تر از قبل ظاهر می‌شود و تعداد بیشتری از بازیکنان آن را به لیست آثار مورد‌انتظار خود اضافه می‌کنند. این بازی نوید مبارزات هیجان‌انگیزی را می‌دهد که مکمل آن مکانیک منحصر‌به‌فرد بالا رفتن سن شخصیت اصلی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده به شرح جزئیات مختلفی از جمله نحوه دریافت تجربه کامل بازی Sifu پرداخته است.

پیر تارنو، تهیه‌کننده اجرایی بازی سیفو، در مصاحبه با وب‌سایت MP1st در مورد مدت و میزان ساعات لازم برای به پایان رساند بازی Sifu توضیحاتی داده است. براساس گفته‌های او این امر به سبک بازی و نحوه تجربه بازیکنان بستگی دارد. پیر تارنو گفته است که بازی سیفو دارای راز‌ و رمز‌های خاص خود خواهد بود که باعث می‌شوند ارزش تکرار این اثر بالا برود. برای آن که بازیکنان این موارد را کشف کنند و تجربه کاملی از بازی Sifu داشته باشند، لازم است که چندین بار این اثر را تا انتها انجام دهند. پیر تارنو در این باره گفته است:

مدت زمان کمپین به مهارت‌های کونگ‌فو بازیکنان بستگی دارد. در مورد ارزش تکرار، بازی Sifu دارای راز‌های مخفی در درون بازی است که برای درک کامل آن‌ها باید چندین بار آن را تجربه کنید.

تجربه کامل بازی Sifu

تاریخ انتشار بازی Sifu چند هفته جلو افتاده است

اخیرا استودیو SloClap تاریخ عرضه بازی سیفو را چندین هفته جلو انداخته است. به همین دلیل بازی مذکور در تاریخ 8 فوریه 2022 (3 اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این اثر منحصر‌به‌فرد و خاص که با استناد به تریلر‌ها، تجربه‌ای متفاوت ارائه خواهد داد، چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما در سال آینده میلادی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.