دانلود بازی Opus Rocket of Whispers برای PC
دانلود بازی Opus Rocket of Whispers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Opus Rocket of Whispers برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,107 بازدید

دانلود بازی Opus Rocket of Whispers برای کامپیوتر

استودیوهای کوچک در صنعت بازی‌های ویدیویی معمولاً در ارائه داستان‌های جذاب و عمیق مهارت خاصی دارند. بازی‌های داستان محور باید تمامی جوانب را در روایت درست و سرگرم‌کننده خودشان حفظ کنند و به همین دلیل، ساخت آن‌ها بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. خوشبختانه امروزه شاهد ظهور بازی‌های داستان محور زیادی از استودیوهای بازی‌سازی کوچک‌تر هستیم. بازی Opus Rocket of Whispers از استودیو SIGONO عنوانی در سبک ماجرایی بوده که داستان دو شخصیت را در سیاره‌ای یخ‌زده روایت می‌کند، داستانی که در آن باید با تمامی ساکنین این سیاره خداحافظی کنند.

داستان این بازی در سیاره‌ای جریان دارد که بعد از آخرالزمان به یک جهنم یخ‌زده تبدیل شده و تمام ساکنینش مرده‌اند. همه به‌جز دو نفر. شما در این بازی باید ماجراهای این دو بازمانده را در سیاره یخ‌زده دنبال کنید. ظاهراً یکی از آن‌ها با ارواح ساکنین در ارتباط بوده و این موضوع او را آزار می‌دهد. هدف اصلی آن‌ها، ساخت موشکی به یاد تمام ساکنین سیاره و پرتاب آن به ستارگان هستند تا در نهایت روح آن‌ها را به آرامش ابدی در کهکشان برسانند. این روش یکی از روش‌های سنتی خاک‌سپاری در فرهنگ آن‌ها محسوب می‌شود.

گیم پلی بازی عناصری از بازی‌های Survival را در دل خود جای داده و در عین حال، به ماجراجویی و گشت‌وگذار در این سیاره یخ‌زده خلاصه می‌شود. شما باید با کشف نقاط جدید و جست‌وجو برای منابع اصلی، مواد اولیه ساخت موشک را فراهم کنید. علاوه بر این باید تجهیزاتی بسازید که به کمک آن‌ها بتوانید نقاط دورتری از این سیاره خطرناک را کشف کرده و در پیمایش خود به مشکل نخورید. بیش از 100 مدل آیتم مختلف برای پیدا شدن منتظر شما است و تمام دنیای بازی با گرافیکی زیبا، دوبعدی و هنری طراحی شده تا ماجراجویی‌های شما در کنار روایت داستانی احساسی، لذت‌بخش و به‌یادماندنی باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Road 96 و Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Opus Rocket of Whispers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 10
Processor: 1.4 GHz Dual Core or Greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB OpenGL 2.0 compatible graphics card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Travel across a world of ice and snow, through burned down ruins and treacherous peaks, to launch a rocket that will reach the stars.
“Once we fire the rocket, will these ghosts finally leave me?” Asked the man. “Of course. Our goal, after all, is to return them to the cosmos” The witch replied. Throughout the game, you will play as two survivors of an apocalyptic plague. Help them achieve the unimaginable of building a rocket, so they can return the deceased to their cosmic homeland through the ancient tradition of space burials.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.