دانلود بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter برای PC
دانلود بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,301 بازدید

دانلود بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter برای کامپیوتر

قطعاً در داستان‌های کارآگاهی و پرونده‌های پیچیده جرم و جنایت، نام شرلوک هلمز به گوش شما خورده است. این کارآگاه ماهر و بسیار باهوش، یکی از معروف‌ترین کاراکترهای خیالی در دنیای جرم و جنایت بوده و در کتاب‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین بازی‌های ویدیویی حضور پررنگی داشته است. تا به امروز عناوین زیادی با سبک‌های مختلف به شخصیت شرلوک هلمز پرداخته‌اند. بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter از استودیو Crisp App Studio عنوانی جدید در سبک معمایی بوده که ماجراجویی‌های ساده و جذابی را برای شما فراهم کرده است.

شما در این بازی وارد ماجراجویی‌های جدیدی از زندگی شرلوک هلمز در مناطق مختلف دنیا مانند انگلیس و هندوستان می‌شوید. در ماجراهایی در شهر لندن، دزدی بزرگی از یک نمایشگاه مشهور صورت می‌گیرد و این پرونده پیچیده تنها دستان توانای شما را برای حل کردن می‌طلبد. از طرفی در هند باید وارد معبد‌های باستانی شده و رازهای پشت پرده آن‌ها را برملا کنید، رازهایی که تا به امروز از چشم همه پنهان مانده است.

ازلحاظ گیم پلی، بازی از چند مینی گیم جذاب و ساده تشکیل‌شده است که هرکدام معمایی جدید پیش پای شما قرار داده و به سبک متفاوتی سرگرمتان می‌کنند. برای مثال پیدا کردن اشیاء مخفی در صحنه با سبک Point & Click، پیدا کردن تفاوت‌های بین دو تصویر نمایش داده شده، معماها و پازل‌های مختلف و… که هرکدام در کمال سادگی، سرگرم‌کننده هستند. از طرفی طراحی گرافیکی محیط و اشیاء به شکلی زیبا و هنری انجام شده تا همه‌چیز واضح و شفاف باشد. بیشتر اشیائی که باید پیدا کنید حکم عتیقه دارند و از تصاویر کمکی نیز می‌توانید برای حل کردن برخی معماها استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Eastward را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sherlock Holmes Trap for the Hunter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2+, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 1,5 GHz or more
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB
Storage: 450 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

NEW ADVENTURES OF FAMOUS DETECTIVE HOLMES ARE WAITING FOR YOU.
If you love detective stories, adventures, unexpected turns of a plot – this game is for you. The valuable exhibit is stolen from a collection of Lord Crowley. Traces of malefactors lead to India.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.