دانلود بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collectors Edition برای PC
دانلود بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collectors Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collectors Edition برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,418 بازدید

دانلود بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collectors Edition برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click از آن دسته سرگرمی‌های ساده در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند که به دلیل داشتن گیم پلی قابل‌درک و عدم وجود پیچیدگی، برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان جذاب می‌شوند. معمولاً چنین عناوینی معمامحور بوده و علاوه بر کلیک‌های موس، نیازمند دقت در مشاهدات از جانب بازیکن هستند. بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collector’s Edition از استودیو GrandMa عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که داستان لذت بخشی را هم روایت می‌کند.

داستان بازی با دعوت شما به مراسم عروسی یکی از دوستان قدیمی خودتان شروع می‌شود. شما برای شرکت در جشن وارد شهر شده اما متوجه می‌شوید که جادوی سیاه و پلیدی سرتاسر شهر را تحت تأثیر خود قرار داده و خبری از شادی و پای‌کوبی نیست. موجوداتی ماورایی در جنگل‌های اطراف کمین کرده‌اند و شهروندان به شکل نامعلومی ناپدید می‌شوند. تنها امید شما پیدا کردن سرنخ‌های مختلف و کمک گرفتن از یک روباه انسان‌نما است تا بتوانید این ماجرا را ختم به خیر کنید.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین Point & Click بوده که در آن با پیدا کردن اشیاء و سرنخ‌های مختلف، معماها را حل کرده و در مراحل پیشروی خواهید کرد. روایت داستانی بازی نیز در طول این مراحل انجام ‌شده و اشیاء و محیط‌ها، شما را با دنیای بازی بیشتر آشنا خواهند کرد. پس پیدا کردن آیتم‌هایی که در لیست مشخص ‌شده، درگیر مینی گیم‌هایی می‌شوید و با پیروز شدن در آن‌ها، پیشروی خواهید کرد.

نسخه Collector’s Edition بازی تمامی محتوای اضافی را نیز در دل خود جای داده تا کامل‌ترین تجربه از آن را داشته باشید. در این نسخه، گذشته کامل یکی از کاراکترهای اصلی، تله‌های جدید، بخش راهنمای جدیدی برای پیشروی در بازی و همچنین موسیقی و تصاویر پس‌زمینه اختصاصی برای شما فراهم شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Happy Game را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Whispered Secrets Ripple of the Heart Collectors Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 947 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The son of an old friend is getting married, and you’re off to Flusstal for the wedding! But instead of festivities celebrating the happy couple, you arrive to find a town terrorized by dark magic! Something unnatural is lurking in the forests, and strange disappearances have citizens living in fear. Your only leads are rumors and a human-like fox that’s much more than meets the eye. Can you uncover the town’s dark past and stop it from destroying the present before it’s too late? Find out in this otherworldly Hidden-Object Puzzle adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.