دانلود بازی Rage in Peace برای PC
دانلود بازی Rage in Peace برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rage in Peace برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
962 بازدید

دانلود بازی Rage in Peace برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تجربیات بسیاری را در اختیار ما قرار می‌دهند و اغلب آن‌ها، روایت‌های زیبا و متفاوتی را تعریف می‌کنند، روایت‌هایی که برخی از آن‌ها دست‌کمی از کتاب و فیلم ندارد. تنوع بالای بازی‌های ویدیویی باعث شده تا داستان‌های جذاب زیادی توسط سازندگان پدید آید. بازی Rage in Peace از استودیو Rolling Glory Jam عنوانی جذاب و داستان محور بوده که در آن باید آخرین روز زندگی کاراکتر اصلی خودتان را تجربه کنید.

داستان بازی راجع به یک موضوع ساده اما جذاب و مرموز است. شخصیت اصلی شما که Timmy نام داشته قرار است آخرین روز زندگی‌اش را در کنار شما تجربه کند. سؤال اصلی این است که اگر می‌دانستید امروز، آخرین روزی است که زنده هستید، چه کار می‌کردید؟ آرزوی Timmy این است که مرگ آرامی داشته باشد و به دور از هرج‌ومرج در خانه خودش از دنیا برود. داخل بازی فرشته مرگ به ملاقات شما آمده و از این موضوع شما را با خبر می‌کند اما زمان دقیقی مرگ Timmy را مشخص نمی‌کند.

هدف اصلی شما این است که در زمانی محدود به خانه برسید تا مرگ دلخواه Timmy را برایش رقم بزنید. در طول این مسیر، تله‌ها و موانع زیادی وجود دارد که هرکدام ممکن است منجر به مرگ زودهنگام او شوند و این یعنی شما در مأموریت اصلی خود شکست‌ خورده‌اید. یادگیری درست مسیرها، جاخالی دادن و پرش‌های به‌موقع مهم‌ترین نکته برای عبور از مراحل بازی است.

علاوه بر تصویرپردازی زیبا و منحصربه‌فردی که در بازی Rage in Peace وجود دارد، در طول پیشروی خود موسیقی جذاب و درخوری نیز همراهتان می‌شود که لذت بازی را دوچندان می‌کند. سبک گرافیک نیز هنری بوده و تصاویر جذاب و خلاقی توسط سازندگان پدید آمده است تا آخرین روز زندگی Timmy برای شما هم منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rage in Peace با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 1.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities.
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Stereo

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rage in Peace is a side-scrolling adventure game that tells the story of Timmy Malinu, an emotionally numb 27 years old actuary who only has one dream that sets him apart from most people: to die asleep in his pajamas, in the warmth of home, in peace, and with no drama.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.