دانلود بازی Against the Storm برای PC
دانلود بازی Against the Storm برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Against the Storm برای PC

پارسی گیم 29 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,470 بازدید

دانلود بازی Against the Storm برای کامپیوتر

عبارت Roguelite یکی از ژانرهای فرعی بوده که از سبک Rogue-Like نشاءت گرفته است. این سبک از بازی‌ها نسبت به ژانر اصلی، ساده‌تر بوده و چالش کمتری را پیش پای بازیکن قرار می‌دهند اما همان فرمول اصیل و کلاسیک Rogue-Like‌ها را که تصادفی بودن بخش اصلی‌اش است، دنبال می‌کند. تلفیق این سبک با سایر سبک‌های موفق می‌تواند به پدید آمدن بازی‌های متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای منجر شود. بازی Against the Storm از استودیو Eremite Games عنوانی در سبک شهرسازی بوده که عناصر Roguelite را نیز در گیم پلی‌اش دخیل کرده است.

شما در بازی نقش یکی از نزدیکان ملکه سرزمین را خواهید داشت که باید در ساخت‌وساز شهری برای نژاد‌های مختلف موجود در داستان بازی دست‌به‌کار شود. نژادهای موجود، انسان‌ها، سوسمارهای باهوش و همچنین سگ‌های آبی هستند که هر کدام ویژگی‌ها و سبک معماری منحصربه‌فرد خودشان را دارند. هدف اصلی، جمع‌آوری منابع و بنا کردن شهری است که بتواند در برابر طوفانی مرموز و کشنده با نام Blightstorm دوام آورد. این طوفان قدرت تخریبی بالایی داشته و می‌تواند همه‌چیز را به کام نابودی بکشاند.

گیم پلی بازی سبک و سیاق اصیل عناوین شهرسازی را داشته اما به لطف وجود عناصر Roguelite تکرارپذیری آن بسیار زیاد است. هر قسمت از نقشه که شروع به ساخت‌وساز کنید در هر راند از بازی متفاوت بوده و رویدادهای منحصربه‌فردی در آن شکل می‌گیرد. مدیریت شهرهای هر سه نژاد از دیگر ویژگی‌های بازی بوده که شما را به‌شدت درگیر خواهد کرد. در ساخت‌وساز و تعداد شهرهایی که می‌سازید هیچ محدودیتی وجود ندارد و تقریباً هر راند از بازی در کمترین حالت، بیش از 2 ساعت زمان لازم دارد.

علاوه بر ساخت‌وساز، مدیریت منابع مهم و انجام تحقیق برای پیشرفت در تکنولوژی شهر از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. هر ساختمان، ویژگی خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با پیشروی در درخت تکنولوژی آن‌ها، می‌توانید شهرهای بزرگ‌تر و مدرن‌تری بسازید که مقاومتشان در برابر طوفان سهمگین بیشتر است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Frostpunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Against the Storm با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7/8/10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Against the Storm is a roguelite city builder set in a fantasy world where it never stops raining. You are the Queen’s viceroy — a pioneer sent into the wilds to establish and manage new settlements inhabited by beavers, lizards, and humans.
Your goal is to survive long enough and gather the valuable resources necessary to rebuild and upgrade the Smouldering City. It’s the only safe haven against the Blightstorm — a vile cycle of destruction ravaging everything in its path. Do you have what it takes to weather the storm?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.