دانلود بازی Space Revenge برای PC
دانلود بازی Space Revenge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Space Revenge برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1400 بدون دیدگاه
4,923 بازدید

دانلود بازی Space Revenge برای کامپیوتر

ماجراجویی در فضا و محیط‌های علمی تخیلی سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی است و عناوین بسیاری را با محوریت این موضوع شاهد بودیم. اینکه سلاح آینده‌گرایانه خود را برداشته و درگیر نبردهایی مهیج و جذاب شوید می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد. بازی Space Revenge از استودیو EskemaGames عنوانی با همین سوژه بوده که در آن باید ماجراهایی پرمخاطره و مهیج را پشت سر بگذارید و دشمنان را به رگبار ببندید.

داستان بازی یک تراژدی جذاب است که در آن باید انتقام کشته شدن والدین خود را بگیرید. شما وارد شهر جدیدی شده‌اید تا زندگی تازه‌ای شروع کنید اما این شهر مورد حمله گروهی قرار گرفته و طی آن پدر شما کشته می‌شود. شما سال‌ها تحت آموزش قرار گرفته‌اید تا برای چنین روزی آماده باشید و حال باید مسیری را برای انتقام گرفتن ادامه دهید. دو کاراکتر در بازی وجود داشته که می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید.

سبک گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و تمرکزش بر روی مبارزات اکشن و مهیج است. شما با استفاده از سلاح‌های مختلفی که در دسترس دارید، به نبرد با دشمنان رفته و مقر آن‌ها را تصرف می‌کنید. بازی 14 مرحله مختلف داشته که در طول آن‌ها باید بیش از 40 مدل مأموریت مختلف را به پایان برسانید. همچنین 4 مدل سلاح برای مبارزه وجود داشته که هرکدام مهمات مختلفی مصرف می‌کنند و در مقابل دشمنان متفاوت، کارآمدتر هستند.

گرافیک سه‌بعدی بازی در حد قابل قبولی قرار داشته و تنوع دشمنان نیز مناسب است. علاوه بر دشمنان عادی، 4 عدد Boss سرسخت را در طول مراحل ملاقات خواهید کرد تا مهارت شما به چالش کشیده شود. استفاده از محیط برای ایجاد برتری نسبت به دشمن از دیگر مکانیک‌های گیم پلی بازی است. برای مثال شلیک به بشکه‌های انفجاری و یا تخریب بخشی از دیوار برای دفن کردن دشمنان از ویژگی‌های گیم پلی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی The Ascent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Space Revenge با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: windows 10
Processor: 2ghz 64 bits
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Geforce 600 and above
Storage: 900 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: windows 10
Processor: 2ghz 64 bits
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Geforce 600 and above
Storage: 900 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A new life was presented before us… New planet, new city … But they attacked us … And they killed our parents. But luckily Xander picked us up. We have spent all these years training, learning, becoming the best with one goal in mind. THE REVENGE

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.