دانلود بازی Severed Steel برای PC
دانلود بازی Severed Steel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Severed Steel برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1400 بدون دیدگاه
5,103 بازدید

دانلود بازی Severed Steel برای کامپیوتر

سبک شوتر اول‌شخص را می‌توان محبوب‌ترین و مهیج‌ترین ژانر بازی‌های ویدیویی دانست. این سبک از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده اما اصول اولیه‌اش همواره یک چیز بوده، شلیک کن تا زنده بمانی. تعداد بسیار زیادی عنوان شوتر اول‌شخص در بازار بازی‌های ویدیویی وجود داشته و سازندگان باید برای جذب مخاطب، دست به نوآوری در این سبک بزنند. بازی Severed Steel از استودیو Greylock تلفیق این ژانر با عناصر بدلکاری و لحظه‌های جذاب فیلم‌های اکشن سینمایی بوده و تجربه متفاوتی را به خورد شما خواهد داد.

تمام جذابیت این بازی در گیم پلی متفاوتش خلاصه شده است. شما با یک شوتر اول‌شخص سریع و اکشن روبه‌رو هستید که باید دائم در آن در حال حرکت بوده و شلیک کنید. اگر بازی Apex Legends را تجربه کرده باشید، صحنه‌های آشنای زیادی در این عنوان خواهید دید. بدلکاری‌های جذاب مانند سر خوردن روی زمین، پریدن و شلیک کردن و حرکات پارکور، تاروپود اصلی گیم پلی این بازی را تشکیل داده‌اند. همچنین تخریب پذیری محیط و فیزیک واقع‌گرایانه بازی باعث می‌شود این هیجان و لذت‌بخش بودن گیم پلی، به سطح بالاتری برود.

از دیگر ویژگی‌های بازی این بوده که خبری از بارگذاری مجدد خشاب نیست و شما باید پس از خالی شدن خشابتان، به‌سرعت حرکت کرده و از سلاح دشمنان استفاده کنید. همین امر سرعت سرسام‌آوری به گیم پلی می‌دهد. علاوه بر سلاح‌های عادی و معمولی، سلاح‌های علمی تخیلی و جذابی با قدرت تخریبی بالا نیز وجود داشته که توسط آن می‌توانید دیوارها را تخریب کرده و مسیر جدیدی برای پیشروی در مراحل باز کنید.

از لحاظ گرافیکی، بازی مملو از صحنه‌های زیبا و چشم‌نواز است. بازتاب نور از سطوح، نورپردازی مناسب و واقع‌گرایانه و همچنین تخریب پذیری محیط باعث می‌شود تجربه شما از این عنوان لذت‌بخش‌تر شود. این موضوع در کنار گیم پلی سریع و اکشن، عنوان کاملی را پدید آورده که بازی کردن آن برای تمامی طرفداران سبک شوتر اول‌شخص واجب است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mirror’s Edge و Apex Legends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Severed Steel با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA 750 or equivalent

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA 1050 or equivalent

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Severed Steel is a single-player FPS featuring a fluid stunt system, destructible voxel environments, loads of bullet time, and a unique one-armed protagonist. It’s you, your trigger finger, and a steel-toed boot against a superstructure full of bad guys. Chain together wall runs, dives, flips, and slides to take every last enemy down.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.