دانلود بازی Xuan Yuan Sword VII برای PC
دانلود بازی Xuan Yuan Sword VII برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Xuan Yuan Sword VII برای PC

پارسی گیم 26 شهریور 1400 بدون دیدگاه
6,980 بازدید

دانلود بازی Xuan Yuan Sword VII برای کامپیوتر

افسانه‌های باستانی چین سوژه‌های جذاب و مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی هستند زیرا نسبت به سایر سوژه‌ها چندان به آن پرداخته نشده و امکان ارائه ایده‌های نو در آن بیشتر است. تلفیق این سوژه با سبک نقش‌آفرینی بهترین نتیجه را می‌دهد زیرا عناصر قوی این سبک به سازندگان این امکان را می‌دهد تا بیشتر ایده پردازی کنند و بازی کامل‌تری ارائه دهند. بازی Xuan Yuan Sword VII از استودیو Softstar Domo عنوانی نقش‌آفرینی و متفاوت بوده که با محوریت همین افسانه‌های چینی طراحی شده است.

شما در این بازی نقش شخصیتی به اسم Taishi Zhao را دارید که یک شمشیرزن ماهر بوده و زندگی آرامی دارد اما به‌طور ناگهانی و ناخواسته، درگیر سرنوشت تلخی می‌شود. داستان بازی حول یک پیشگویی باستانی جریان دارد که نوید آینده‌ای روشن و خوب برای سرزمین چین، پس از سال‌ها جنگ و تباهی، می‌دهد. امپراتور چین با تشکیل سلسله‌ای جدید به اسم Xin، نظم اصلی‌اش را برهم زده و با نیروهای شر و پلیدی که در تاریکی کمین کرده بودند درگیر شده است. همین موضوع جنگی را به وجود آورد که یک دهه طول کشید و آتش این جنگ، خانواده Taishi را قربانی خود کرد. حال او باید برای انتقام گرفتن و پایان این هرج‌ومرج، عازم ماجراهای پرمخاطره‌ای شود.

گیم پلی بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی بوده که مملو از مبارزات تن‌به‌تن نفس‌گیر و جذاب است. سیستم کمبو با حرکات مختلف و همچنین پریدن، جاخالی دادن و استفاده از قابلیت‌های جانبی تاروپود گیم پلی را تشکیل داده‌اند. کاراکتر شما به کتیبه‌ای به اسم Elysium Scroll دسترسی داشته که توسط آن می‌تواند هیولاها را درون خودش جذب کند و یا آیتم‌های جدیدی بسازد. به‌جز این مورد، قابلیت Elysium Rift به شما اجازه می‌دهد زمان را آهسته کرده و ماهیت اشیاء مختلف را تغییر دهید.

یکی دیگر از عناصر بازی چیزی به اسم Mohism بوده که ریشه در فلسفه‌های عمیق چینی دارد و نقش مهمی در تاریخ 2200 ساله آن سرزمین بازی کرده است. داخل مراحل با این عنصر دفعات زیادی سروکله خواهید زد و سرنوشت واقعی آن را که تا به حال ناشناخته بوده خواهید فهمید. بخش گرافیکی بازی و همچنین طراحی مراحل سنگ تمام گذاشته و تصاویری زیبا و چشم‌نواز از دنیای چین باستان در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین پشتیبانی از Ray Tracing باعث می‌شود سایه‌ها و نورپردازی‌ها واقع‌گرایانه‌تر شوند و تجربه لذت بخشی از این بازی نقش‌آفرینی جذاب داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Witcher 3 Wild Hunt و Middle Earth Shadow of War را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Xuan Yuan Sword VII با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5 4590 or AMD equivalent (or better)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 or equivalent (or better)
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Direct compatible sound card for audio

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i7 7700 or AMD equivalent (or better)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX2060 or equivalent (or better)
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Sound Card: Direct compatible sound card for audio

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Xuan-Yuan Sword VII is an ARPG presented in a third-person perspective. The plot is rooted in Chinese history and mythology. Players take on the role of Taishi Zhao, a calm and reliable swordsman who was involved in a tragic fate. To protect his beloved family, Taishi Zhao starts a journey in this chaotic realm to find the truth.
In the last of Western Han Dynasty, the powerful prime minister of China superseded his emperor and build a new dynasty called Xin. In this year, words appeared on the boulders, stone cattles appeared in fields, and ancient tombs cracked, tremendous signs appeared, told a time of peace and prosperity will come. A peculiar bamboo slip in the crypt of Marquis of Liu was delivered to Court Astrologer’s hand.Unexpectedly, Taishi Mansion was badly damaged by a bizarre fire that night, and all his family was killed in the fire and the bamboo slip disappeared.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 21.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.