دانلود بازی Golf Club Wasteland برای PC
دانلود بازی Golf Club Wasteland برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Golf Club Wasteland برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,668 بازدید

دانلود بازی Golf Club Wasteland برای کامپیوتر

نوآوری امری است که اگر سازندگان بازی‌های ویدیویی به آن توجه نکنند، بازی آن‌ها اسیر دام تکرار و کلیشه می‌شود. ایده پردازی چیزی است که شاید برای بسیاری از استودیوها سخت باشد اما درصورتی‌که درست پیاده‌سازی شود، می‌تواند به‌شدت بازی ساخته‌شده را موفق و محبوب کند. بازی Golf Club Wasteland از استودیو Demagog عنوانی متفاوت بوده که تجربه‌ای جدید و منحصربه‌فرد از ورزش گلف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

داستان بازی در زمانی جریان دارد که زمین به‌طورکلی نابود شده و اثری از تمدن بشریت در آن وجود ندارد. تنها افراد ثروتمند موفق شده‌اند تا قبل از نابودی به مریخ فرار کنند اما آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که با لباس‌های مخصوص خود به زمین برگشته تا چند راند گلف در آن بازی کنند! حال که تمدنی وجود نداشته و همه چیز نابود شده، کل سطح سیاره تبدیل به یک زمین بزرگ گلف شده که ماجراجوهای پولدار ما می‌توانند در آن گلف بازی کنند.

نکته جالب بازی این است که شما علاوه بر اینکه در مراحل مختلف بازی گلف را تجربه می‌کنید، با تاریخچه بشریت و اینکه چگونه زمین به نابودی کشیده شد نیز آشنا خواهید شد. شما به‌تنهایی در محل‌های مختلفی گشت‌وگذار کرده و با مهارت خود، توپ را وارد سوراخ می‌کنید. در طول این مسیر، رادیویی از مریخ علاوه بر پخش موسیقی زیبا، برای شما تاریخچه را تعریف می‌کند و سقوط بشریت را شرح می‌دهد. سبک و سیاق آخرالزمانی مراحل و طراحی آن بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است.

گیم پلی بازی نیز با زاویه دوربین دید از بغل و دوبعدی، ساده و قابل‌درک بوده و تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده از این ورزش را در محیطی متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد. اتمسفر گیرا و جذاب بازی در کنار این سادگی، باعث می‌شود تا لحظاتی سرگرم‌کننده را در این عنوان متفاوت تجربه کنید. اگر می‌خواهید در قدم آخرین انسان گلف باز در کره زمین حرکت کنید، Golf Club Wasteland را حتماً تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Omno را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Golf Club Wasteland با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.6 GHz Intel Quad Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 750M, 2 GB Memory
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The rich fled to Mars but venture back to a desolate Earth for a round of golf. Each hole in the wasteland offers its own little story and possible puzzle to sink the perfect shot. Play through destroyed brutalist monuments, crumbling shopping malls, and abandoned museums as neon signs and poignant graffiti take swings at current events, Silicon Valley culture and humanity.
Piece together the full story of how humanity fell through three distinct sources. Details from the lone golfer’s story, who’s come back to Earth for one last game. The Radio Nostalgia From Mars broadcast that gives a glimpse into the lives of those who escaped. And the narration of a “secret spectator” watching from a distance…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.