بازی Skate 4 الکترونیک آرتز
هادی اسماعیل‌زاده

بازی Skate 4 برای اولین بار برای کامپیوتر منتشر می‌شود

هادی اسماعیل‌زاده 6 شهریور 1400 بدون دیدگاه
565 بازدید

بازی Skate 4 اولین بار در نمایشگاه EA’s Play Showcase در جریان رویداد E3 2020 معرفی شد که با استقبال طرفداران مواجه شد. این بازی اولین واکنش سازندگان بازی به سری Tony Hawk’s Pro Skater از زمان انتشار بازی Skate 3 در سال 2010 بود. نسخه قبلی Skate به دلیل سیستم کنترل ارائه شده در کنار  تصویری واقع‌گرایانه‌تر از اسکیت بورد در مقایسه با همتای آرکیدمحور خود، مورد ستایش قرار گرفت. حال به تازگی الکترونیک آرتز خبر پورت بازی Skate 4 بر روی رایانه‌های شخصی را اعلام کرده است.

بازی‌های اسکیت بورد زمانی با وجود فرنچایزهایی مانند Tony Hawk’s Pro Skater و Skate، یکی از اصلی‌ترین عناوین دنیای بازی در عصر خود بودند. این بازی‌ها ترکیبی از فرهنگ خیابانی اواخر دهه 90 و اوایل سال 2000 میلادی با دنیای بازی‌های ویدئویی بودند و به اسکیت‌بازان حرفه‌ای مانند تونی هاوک کمک کردند تا تبدیل به سوپراستار شوند. حال در غیاب مجموعه Tony Hawk’s Pro Skater در بازار مدرن، بازی Skate 4 به دنبال آن است که اسکیت بورد را دوباره در مرکز توجه قرار دهد.

الکترونیک آرتز ویدئوی تیزر کوتاهی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که بر اساس آن، جدیدترین نسخه مجموعه Skate به رایانه‌های شخصی راه پیدا می‌کند. این تریلر کوتاه برای اعلام این خبر از رویکردی جالب استفاده می‌کند و برخی از ترفندهای واقعی اسکیت بورد را قبل از نمایش لوگوی Skate روی مانیتور نشان می‌دهد. Skate 4 به طور خاص اولین عنوان از این مجموعه است که بر روی رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و سه عنوان قبلی، همگی انحصاری کنسول بودند.

بازی Skate 4 الکترونیک آرتز

بازی Skate 4 به دنبال موفقیت در بازاری فراموش‌شده

بازی Skate 4 در بازاری عرضه می‌شود که عملکرد خوبی در عرضه بازی‌های بزرگ و معروف ورزشی مرتبط با اسکیت نداشته است. از زمان عرضه بازی THPS 5 در سال 2015، مجموعه Tony Hawk’s Pro Skater به جز بازسازی دو نسخه اول سری، عنوان اصلی دیگری عرضه نکرده است. در حال حاضر اکثراً شاهد عناوین مستقلی مانند بازی Skater XL از استودیو Easy Day و بازی مورد انتظار Skatebird از استودیو Glass Bottom Games هستیم ولی به نظر می‌رسد که طرفداران مشتاق بازی‌های دیگری هستند.

از زمان مطرح شدن مجموعه Tony Hawk’s Pro Skater در اواخر دهه 90 میلادی به عنوان یک نام معروف در دنیای بازی‌ها، اسکیت بورد به تعریفی برای صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شد. شرکت‌هایی مانند نینتندو اغلب اسکیت بورد‌های را بر اساس مفاهیم اختصاصی خود مانند Pokemon منتشر می‌کنند و طرفداران اغلب طرح‌های الهام گرفته از بازی را برای اسکیت بورد خود طراحی می‌کنند. اگرچه بازی‌های اسکیت بورد شاید مانند گذشته رواج نداشته باشند، با این حال Skate 4 به دنبال آن است که هم طرفداران قدیمی و هم مخاطبان جدیدتر را به تجربه‌ای دیگر در این وادی سوق دهد. بازی Skate 4 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد و تاریخ انتشار آن فعلاً اعلام نشده است.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.