بازی Sea of Thieves استودیو Rare
هادی اسماعیل‌زاده

رکورد تعداد بازیکنان Sea of Thieves پس از سه سال شکسته شد

هادی اسماعیل‌زاده 27 مرداد 1400 بدون دیدگاه
331 بازدید

بازی Sea of Thieves ساخته استودیو Rare، به فاصله سه سال پس از عرضه توسط Microsoft Studios، رکورد تعداد بازیکنان همز‌مان خود را شکست. بر اساس بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده، تعداد کشتی‌های موجود در آب‌های بازی، ژوئن 2021 رکوردشکنی کرده و بیش از 4.8 میلیون نفر، بازی را تجربه کرده‌اند. جو نیت (Joe Neate)، تهیه‌کننده اجرایی بازی دراین‌خصوص گفت که اعضای استودیو از واکنش جامعه بازیکنان به عرضه بسته‌الحاقی Sea of Thieves: A Pirate’s Life بسیار خوشحال بوده‌اند:

از واکنش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا فن آرت‌ها و تجربه کاوش در پنج محتوای جدید Tall Tales، برایمان شگفت‌انگیز بوده و این هیجان، منجر به حضور 4.8 میلیون دزد دریایی در ماه ژوئن و شلوغ‌ترین ماه ما در دریا شد.

فصل سوم بازی با نام Sea of Thieves: A Pirate’s Life، کاپیتان جک اسپارو از دیزنی را از طریق یک بسته گسترش‌دهنده رایگان به بازی اضافه کرد. محبوبیت Sea of Thieves به‌عنوان یکی از بازی‌های بسیاری که برای مشترکین ایکس باکس گیم پس در دسترس است، به‌احتمال زیاد به دلیل قرار داشتن در گروه‌های مختلف رایانه‌ای بالا رفته است.

بازی Sea of Thieves

محتوای بیشتر برای بازیکنان Sea of Thieves در راه است

در پی موفقیت بازی، مایک چاپمن (Mike Chapman)، کارگردان بخش نوآوری بازی، به نمایندگی از تیم توسعه، از بازیکنان تشکر کرد:

من به تمام کارهایی که تیم توسعه انجام داده افتخار می‌کنم و از واکنش بازیکنان در این مورد بسیار متأثر شده‌ایم. ما دیدن این واکنش‌ها و محتواهایی که خلق شده را بسیار دوست داشتیم. اما بیشتر از همه، شنیدن داستان‌های شما و خاطراتی که هنگام بازی با دوستانتان یا بازی با خانواده خود داشته‌اید، باعث خرسندی ما بوده است. خانواده برای ما بسیار ارزشمند و به‌اندازه تمام جهان اهمیت دارد. این خانواده است که باعث می‌شود تمام کارهای ما کاملاً ارزشمند باشد.

چپمن سخنان خود را با اشاره به این که استودیو Rare از موفقیت اخیر بازی برای تقویت و غنی‌سازی بیشتر تجربه Sea of Thieves استفاده خواهد کرد، به پایان رساند. وی در آخر گفت که محتویات جدیدی وجود دارد که تیم توسعه امیدوار است در آینده‌ای نزدیک به بازیکنان ارائه دهد.

Microsoft Studios بازی Sea of Thieves را مارس 2018 برای ویندوز و ایکس باکس وان عرضه کرد. این یکی از اولین بازی‌های اول شخصی بود که برای مشترکین ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار گرفت. به‌طورکلی بازی پس از عرضه با نظرات متفاوتی روبرو شد و منتقدان از نبرد کشتی‌ها در بازی، گیم پلی بخش چندنفره، جلوه‌های بصری و فیزیک بازی تمجید کردند. انتقاداتی هم در زمینه کمبود محتوا، سیستم پیشرفت و گیم پلی سطحی به بازی وارد شد. استودیو Rare این بازی را به‌عنوان «یک بازی سرویس محور» در نظر گرفته بود و پس از عرضه آن، آپدیت‌های زیادی را برای افزودن محتویات جدید عرضه کرد. این بازی از نظر تجاری توانست موفق ظاهر شود و تا مارس 2021، بیش از 20 میلیون بازیکن جذب کرده است. همچنین نسخه بهبودیافته بازی برای ایکس باکس سری ایکس و اس، نوامبر 2020 عرضه شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.