دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای PC
دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای PC

پارسی گیم 2 مرداد 1400 بدون دیدگاه
4,890 بازدید

دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی به‌شدت اعتیادآور و هیجان‌انگیز است، موتورسواری نمایشی بوده که عناوین مناسبی هم با این محور منتشرشده‌اند. شما اینجا یک موتورسوار ماهر در اجرای حرکات نمایشی هستید که باید با دقت و ذکاوت خود، از موانع مختلف عبور کنید و حرکات زیبایی را هم به نمایش بگذارید. بازی Urban Trial Tricky از استودیو Tate Multimedia عنوانی با همین سبک بوده که به‌تازگی منتشرشده است.

گیم پلی بازی دقیقه همان چیزی است که از آن انتظار دارید. شما سوار موتور خود شده و هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین حرکت‌های نمایشی ممکن را روی آن انجام می‌دهید. با سرعت حرکت کنید، بپرید و هنگامی‌که در هوا هستید چرخش‌های خطرناک و نمایشی انجام دهید و در این حجم بالا از سرگرمی و آدرنالین خودتان را غرق کنید. تمام کنترل‌ها و کلیدها هم به‌خوبی طراحی و بهینه‌سازی شده تا در بازی کردن به مشکل خاصی برنخورید و همه‌چیز به زبانی ساده در دسترس شما باشد.

گرافیک زیبای بازی از دیگر نکات مثبت آن است. همه‌چیز با سبکی سه‌بعدی طراحی‌شده و از رنگ‌های شاد و زنده برای ساختن محیط‌های بازی، موتور و خود کاراکتر موتورسوار استفاده‌شده است. امکان شخصی‌سازی تیپ و قیافه و اجزای موتور هم وجود داشته که صرفاً جنبه ظاهری دارند و برای منحصربه‌فرد نشان دادن خودتان به کار خواهد آمد. بازی سه حالت مختلف در بخش تک‌نفره داشته که شامل بیش از 30 مرحله مختلف در کنار چالش‌های فرعی است. همچنین در نسخه Deluxe Edition شش مورد جدید برای شخصی‌سازی در موتور و لباس‌های کاراکتر شما اضافه‌شده تا کسانی که مشکل‌پسندتر هستند را هم سیراب کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trials Fusion و Tony Hawks Pro Skater را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7 or newer
Processor: i5 3rd generation
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grab your seat and pull off the most savage tricks and combos on your motorbike. Ride freely, spin around in the air, go back and forth and let yourself be carried away by the fun, fast-paced gameplay, colorful visuals, and smooth controls.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.