دانلود بازی Red Solstice 2 Survivors برای PC
دانلود بازی Red Solstice 2 Survivors برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Red Solstice 2 Survivors برای PC

پارسی گیم 29 خرداد 1400 بدون دیدگاه
6,789 بازدید

دانلود بازی Red Solstice 2 Survivors برای کامپیوتر

امروزه شاهد سبک‌های مختلفی از بازی‌های ویدیویی با محوریت نبردهای فضایی و آینده‌گرایانه هستیم. این سوژه دست سازندگان برای ایده پردازی را باز می‌گذارد زیرا آینده و موجودات فضایی، چیزهای مبهمی هستند که به‌راحتی می‌توان راجع به آن‌ها خیال‌پردازی کرد. بازی Red Solstice 2: Survivors از استودیو Ironward که شماره دوم این سری بوده، نبردهای مهیج و جذاب فضایی را در سبک استراتژی با زاویه دوربین دید از بالا، برای شما فراهم آورده است.

داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، زمانی که زمین به شکلی که می‌شناسیمش کاملاً نابودشده و از این اتفاق 117 سال نیز گذشته است. مأموریت مهمی به شما محول شده: شما در نقش رهبر گروه Cell قرارگرفته‌اید تا در مقابل تهاجم موجودات جهش‌یافته‌ای به اسم STROL مقاومت کنید. این موجودات به دلیل شیوع ویروسی مرگبار با همین نام به وجود آمده‌اند و وظیفه شما این است که علاوه بر اینکه در مقابل حمله‌های آن‌ها مقاومت کنید، بلکه به دنبال راهی برای درمان ویروس بگردید و دنیا را از کابوس و تباهی نجات دهید.

گیم پلی بازی در سبک استراتژیک بوده که با زاویه دوربین دید از بالا، نقشه‌های نبرد را به‌وضوح برایتان نمایش خواهد داد. همچنین در دنیای خطرناک بازی، تصمیم‌گیری‌های سریع شما عنصری کلیدی در پیروزی و پیشروی در مراحل بازی محسوب می‌شود. همچنین برخلاف بسیاری از بازی‌های استراتژیک، مبارزات اینجا نوبتی نیستند و همه‌چیز به‌صورت زنده و Real-Time جریان دارد که هیجان گیم پلی را بسیار بیشتر کرده است.

نبردهای اکشن و مهیج از ویژگی‌های اصلی Red Solstice 2: Survivors است. شما همچنین به تکنولوژی‌های جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید که توسط آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های تهاجمی سربازان خود را ارتقا دهید و یا سلاح‌ها و تجهیزات جدیدتر و قدرتمندتری را در اختیار آن‌ها قرار دهید. بازی همچنین طیف متنوعی از دشمنان را در مقابل آن‌ها قرار می‌دهد که با پیشروی در مراحل، سرسخت‌تر و قوی‌تر می‌شوند تا چالش بیشتری را برایتان ایجاد کنند. بازی 15 مأموریت اصلی و 20 مأموریت فرعی دارد که در 3 مدل مختلف گشت‌وگذار، مخفی‌کاری و تلاش برای بقا دسته‌بندی می‌شوند. همچنین سربازان شما در 6 کلاس مختلف مانند Medic، Assault، Marksman و… طبقه‌بندی می‌شوند که هرکدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را در میدان نبرد فراهم می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Starcraft 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Red Solstice 2 Survivors با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-4350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690K or Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780, 3 GB or AMD Radeon R9 290X, 4 GB
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

It’s the year 117 After Earth and you have a very important mission. You were awakened to lead the Cell, a secret taskforce that was assembled to counter the threat of the STROL mutant invasion. Take command of your squad to fight the mutants and find a cure to the virus that threatens to end mankind.
Across both a deep strategy layer and engaging real time combat missions, you’ll need to make decisions quickly to survive in this hostile world and determine the fate of the planet. Choose your mission, select your loadout, take to the battlefield, and lead your squad to victory.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.