استودیو DEVIATION Games
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان سابق Call of Duty یک بازی انحصاری برای پلی استیشن می‌سازند

یحیی رحیمی 21 خرداد 1400 بدون دیدگاه
335 بازدید

مراسم Summer Game Fest پر از خبرها و بازی‌های متنوع بود. از سویی شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی الدن رینگ بودیم و در سوی دیگر هم بازی‌های متنوع تاز‌ه‌ای معرفی شد. یکی از خبرهای مهم این مراسم، معرفی یک استودیو جدید به نام Deviation Games بود. این استودیو توسط توسعه‌دهندگان و کهنه‌کاران سابق بازی Call of Duty و استودیو Treyarch پدید آمده و این افراد به دنبال ساخت بازی‌های تراز اول برای پلی استیشن هستند.

توسعه‌دهندگان برجسته‌ی استودیو Treyarch به نام دیو آنتونی و جیسون بلاندل با حضور روی صحنه‌ی مراسم Summer Game Fest از اشتیاق خود به‌منظور ساخت بازی‌های جدید و تراز اول صحبت کردند. آن‌ها در ادامه از ساخت یک بازی انحصاری برای پلی استیشن خبر دادند اما جزئیاتی از این بازی در اختیار ما نگذاشتند و مشخص نیست که با چه بازی در چه ژانری طرف خواهیم بود. ازآنجایی‌که این توسعه‌دهندگان، تمام عمر کاری خود را روی Call of Duty صرف کرده‌اند، انتظار معرفی یک شوتر اول‌شخص راداریم.

کارمندان استودیو Deviation Games تابه‌حال روی بازی‌های مهمی مانند Call of Duty Black Ops کارکرده‌اند و به‌خوبی با پیچ‌وخم ساخت یک اثر تراز اول پرفروش آشنا هستند. دیو آنتونی در مورد تجربه‌ی تیم کاری می‌گوید:

dave anthonyما ازآنچه در طول دهه‌ها ساخت بازی یاد گرفته‌ایم، استفاده خواهیم کرد اما این بدین معنی نیست که عنصر خلاقیت و تازگی را کنار بگذاریم، بلکه به دنبال ارائه تجربه‌ای تازه هستیم که کسی تابه‌حال تجربه نکرده است. ما می‌خواهیم بازی‌های بزرگ و پرمحتوا با تمرکز روی المان‌های اکشن و با انرژی بالا بسازیم. ما خود را «منحرف‌ها» (Deviators) می‌نامیم و این اسم برگرفته از دوران رنسانس است و چنین افرادی نه‌تنها به نظم اهمیت می‌داند، بلکه به دیگران هم عشق می‌ورزیدند. این دقیقاً فرهنگی است که در استودیو به دنبال ایجاد آن هستیم.

Deviation-Games-Dev

پلی استیشن، همکار مهم ما

دیو آنتونی در ادامه از پلی استیشن تعریف کرده و خوشحال است که مدیران این شرکت به آن‌ها اعتماد کرده‌اند. وی باور دارد که پلتفرم پلی استیشن، بهترین مکان برای بازی آن‌ها خواهد بود و دانش و تجربه‌ی استودیوهای سونی هم به ساخت بازی آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد. وی در ادامه از انتشار اطلاعات بیشتر در آینده‌ی نزدیک خبر داده و قرار است به‌زودی از ماهیت بازی جدیدشان آگاه شویم.

استودیو Deviation Games متشکل از افرادی است که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند و به‌خوبی با روند توسعه‌ی یک اثر تراز اول آشنایی دارند. چنین بازی می‌تواند نبود یک شوتر اول‌شخص در کتابخانه‌ی بازی‌های انحصاری سونی را بهبود بخشد و آینده‌ی جذابی برای عاشقان سونی بسازد. منتظر خبرهای بیشتری از سوی این استودیو تازه تأسیس باشید. نظر شما در مورد همکاری صورت گرفته چیست؟

منبع: PlayStation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.