دانلود بازی Warhammer Age of Sigmar Storm Ground برای PC
دانلود بازی Warhammer Age of Sigmar Storm Ground برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer Age of Sigmar Storm Ground برای PC

پارسی گیم 6 خرداد 1400 بدون دیدگاه
5,136 بازدید

دانلود بازی Warhammer Age of Sigmar Storm Ground برای کامپیوتر

سبک استراتژیک نوبتی اخیراً به یکی از سبک‌های مورد توجه سازندگان بازی‌های ویدیویی تبدیل‌شده و عناوین زیادی با محوریت این سبک منتشر می‌شود. به‌نوعی می‌توان این ژانر از بازی‌های ویدیویی را شطرنج‌هایی با مهره‌های فوق پیشرفته دانست. بازی Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground از استودیو Gasket Games عنوانی در همین سبک بوده که به‌تازگی منتشرشده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گیم پلی بازی سبکی تلفیقی است که در آن نیروهای جدید خود برای مبارزه را با به دست آوردن کارت‌های مختلف باز می‌کنید و سپس با قرار دادن آن‌ها در میدان نبرد، به‌صورت نوبتی در مبارزات شرکت می‌کنید هر نیروی نظامی کارت مخصوص به خودش را دارد و تمام آن‌ها را می‌توانید جداگانه ارتقا دهید. همچنین نیروهای مختلف تحت کنترل شما هر یک قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد و برای امری متفاوت مناسب‌تر است. باوجوداینکه این بازی در سبک استراتژی نوبتی بوده اما گیم پلی آن نسبت به سایر عناوین در این سبک سرعت بیشتری داشته و هیجان‌انگیزتر است.

نکته دیگر بازی گرافیک زیبا و تصویرپردازی با جزییات آن است. این بازی یکی از زیباترین عناوین استراتژی نوبتی حال حاضر است و همه‌چیز از خود دنیای بازی با میدان‌های نبرد متعددش تا خود نیروهای نظامی و قابلیت‌هایشان به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی‌شده‌اند تا تصاویر زیبا و چشم‌نوازی را برای شما پدیدآورند. قطعاً با ورود به محیط بازی از زیبایی جزییات آن متحیر خواهید شد.

دنیای بازی سبک و سیاقی فانتزی دارد و 3 گروه اصلی بر آن حکومت می‌کنند. گروه اول NightHaunt نام داشته و ارتشی از مردگان، ارواح و موجودات هولناک دیگری هستند که برای غارت و کشتن از قبر برخاسته‌اند. برتری آن‌ها در میدان نبرد با تعداد بی‌شمارشان رقم می‌خورد. گروه دوم StormCast بوده که شوالیه‌ها و مبارزانی شجاع بوده که برای مبارزه با شر و تاریکی فراخوانی شده‌اند. آن‌ها زره ای سنگین بر تن داشته و هیچ موجود شروری از ضربه شمشیرشان در امان نخواهد بود. درنهایت Maggotkin ها را داریم که موجوداتی غول‌پیکر بوده و قدرتی مهارنشدنی دارند و هر چیزی را که در اختیار بگیرند، به تباهی می‌کشانند.

بخش داستانی بازی روایتی غیرخطی است که می‌توانید با هرکدام از 3 گروه بازی تجربه کنید. به دلیل این روند غیرخطی، ارزش چند بار بازی کردن این عنوان به‌شدت بالا خواهد بود و هر پیشروی شما در بازی، با دیگری متفاوت ظاهر می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Total War: Warhammer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer Age of Sigmar Storm Ground با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD FX 6300 X6 / Intel Core i5-3570K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, Radeon HD 7870 / GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Ryzen 5 2600 / Intel Core i5-8600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, Radeon RX 5600 / GeForce GTX 980
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Become the commander of one of the extraordinary factions of Warhammer Age of Sigmar – a dark-fantasy universe where immortal knights ride heavenly stardrakes to eradicate Death across a multitude of realms. This is Storm Ground, a world of legends, heroes, hellish creatures and fearsome battles.
Lead your highly-customisable force in this dynamic and spectacular skirmish turn-based strategy game packed with fast-paced warfare. Victories allow you to collect and upgrade new types of units, powerful equipment, and unlock devastating skills.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.88 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.