دانلود بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite برای PC
دانلود بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite برای PC

پارسی گیم 7 اردیبهشت 1400 2 دیدگاه
4,372 بازدید

دانلود بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite برای کامپیوتر

نوآوری در تمامی سبک‌های بازی‌های ویدیویی امری جالب بوده که به ساخت بازی‌هایی خلاقانه و مهیج منجر می‌شود. بازیکنان بازی‌های ویدیویی هرچقدر هم که به اصول و سلایق خود پایبند باشند، همواره از نوآوری و ایده‌های خلاق استقبال خواهند کرد. بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite از استودیو SmokeStab یک بازی اکشن پلتفرمر است که طراحی مراحلش نوآوری بسیار زیبا و خلاقی را در خود جای‌داده است.

بازی تمامی عناصر کلاسیک اکشن-پلتفرمر خود را حفظ کرده است اما طراحی مراحل توسط سازندگان شکل جدیدی به خود گرفته است. مراحل بازی به شکل دایره‌ای طراحی‌شده و شما در مسیری که در شعاع یک دایره طی می‌شود حرکت می‌کنید و دشمنان را نابود خواهید کرد. تمامی بخش‌های پلتفرمر بازی هم در همین مسیر دایره‌ای در محور عمودی طی می‌شود تا سبک جدیدی از پیچیدگی را به شما معرفی کند.

به‌جز تنوع بسیار بالای مراحل و دشمنان، شما به مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌های و لباس‌ها دسترسی دارید که هرکدام قابلیت ارتقا دادن را نیز دارند و برای قدرتمندتر شدن شما لازم هستند.برخی عناصر نقش‌آفرینی مانند سطح Level و قابلیت‌های جانبی هم در بازی گنجانده‌شده تا سرعت و هیجان گیم پلی بازی بیشتر شود و تجربه سرگرم‌کننده‌ای را برای شما رقم بزند.

گرافیک ساده و دوبعدی بازی هم علاوه بر روان اجرا کردن بازی، با به تصویر کشیدن جلوه‌های زیبا از انفجار و نورپردازی‌های رنگارنگ تجربه شما را لذت‌بخش‌تر کرده و به جو اکشن و مهیج بازی کمک بزرگی می‌کند. در کنار این‌ها موسیقی پرانرژی بازی هم وجود داشته تا همواره اتمسفر سریع و اکشن بازی را زنده و تازه نگه دارد و لحظه‌ای را برای سر خاراندن هم به شما ندهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Orbital Bullet The 360 Rogue Lite با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 (2*1866) or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GS (512 MB) or equivalent
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Save the World Edition includes Orbital Bullet and the game’s official booming soundtrack. In addition, Assemble Entertainment donates 10% of the revenues of this edition to the non-profit organization Ocean Cleanup which develops advanced technologies to rid the oceans of plastic. This is the best option for all those who would like to support the work of the developer of Orbital Bullet even more and do something good at the same time.
Orbital Bullet is a fast paced 360° action-platformer with rogue-lite elements, where all actions take place in a circular pattern. Fight your way through a variety of procedural planets and use body modifications, crafting, upgrades and heavy weaponry.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سهراب

    مهمان

    سلام و خسته نباشید واقعا وبسایتتون یونیکه??✨ خیلی عالی بود کیف کردم و چند وقتی هست که از وبسایت شما دانلود میکنم خواستم بدونم روی ویندوز ۳۲ بیت هم اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سهراب

      پشتیبانی

      سلام
      ویندوز ۶۴ بیت نصب کنید تا به مشکلی نخورین