دانلود بازی The Fabled Woods برای PC
دانلود بازی The Fabled Woods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Fabled Woods برای PC

پارسی گیم 21 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,370 بازدید

دانلود بازی The Fabled Woods برای کامپیوتر

سبکی که در دهه‌های اخیر بیشتر به آن توجه شده است سبک Walking simulator بوده که عناوین بزرگ و کوچک بسیاری در این سبک عرضه‌شده‌اند. از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Death Stranding کوجیمای معروف اشاره کرد؛ اما این سبک به دلیل محدودیت‌هایی که در زمینه گیم پلی دارد برای موفقیت نیازمند عناصر دیگری مانند اتمسفر گیرا، داستان عمیق و محیط‌های جذاب است تا بتواند آن کمبود را جبران کند و به دل بازیکنان بنشیند. بااین‌حال بازیکنان کمتری هستند که ارتباط کامل با بازی‌های Walking simulator داشته باشند. بازی The Fabled Woods از استودیو CyberPunch Studios عنوانی جدید در این ژانر است که در جنگلی چشم‌نواز و زیبا جریان دارد.

اولین نکته‌ای که در این بازی توجه شما را جلب خواهد کرد گرافیک زیبا و جلوه‌های بصری فوق‌العاده آن است که تصاویری بی‌نظیر با پیش چشمان شما خلق می‌کند. جنگلی که در آن قدم خواهید زد با جزییات بسیار بالایی طراحی‌شده و نورپردازی‌های آن بسیار واقع‌گرایانه است. شما باید در پی حل معماهای داستان مرموز بازی در این جنگل زیبا به گشت‌وگذار بپردازید و رازهای پنهان آن را برملا کنید.

گیم پلی ساده و در راه رفتن شما در جنگل خلاصه می‌شود. آنچه این بازی را می‌تواند سرگرم‌کننده و لذت‌بخش کند علاوه بر گرافیک زیبا، سبک روایت داستان است که توسط دکلمه‌هایی که از اشخاص داستان برای شما پخش‌شده، انجام می‌شود. در کنار تمامی این عناصر موسیقی آرامش‌بخش و زیبایی نیز در بازی وجود داشته که تجربه قدم زدن‌های شما را بیش‌ازپیش لذت‌بخش و منحصربه‌فرد می‌کند.

شاید The Fabled Woods چیز زیادی درزمینهٔ گیم پلی به شما ارائه ندهد و تجربه‌ای کوتاه باشد، اما همین تجربه کوتاه در این جنگل زیبا و مرموز می‌تواند ساعات خوبی را برای شما سپری کند و تجربه‌ای آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه واردی پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Firewatch و Death Stranding را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Fabled Woods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 64-bit (latest Service Pack)
Processor: 3.2 GHz Quad-Core Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1060 / Radeon RX 580 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 64-bit (latest Service Pack)
Processor: 3.2 GHz Quad-Core Processor
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Geforce RTX 2060 / AMD RX 5600 XT or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Walk the path less travelled, and see what secrets hide among the trees…
Welcome to The Fabled Woods, a dark and mysterious narrative short story. Despite the picturesque beauty, ugly and terrible secrets lurk among the shifting boughs, darkness that no amount of dappled sunlight can erase. Take the first step, and experience an unforgettable journey.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.